لیپوماتیک که با دستگاه لیپوماتیک ساخته می شود و به لیپوساکشن اینفراسونیک تیکل معروف است با استفاده از آخرین فناوری ها اعمال می شود. بیهوشی عمومی در این روش مورد نیاز نیست، که بسیار سودمندتر از سایر برنامه های حذف چربی است. می توان آن را به راحتی با استفاده از بی حسی موضعی و بدون هیچ گونه خطر عارضه ای اعمال کرد.

حذف چربی با روش لیپوماتیک چگونه انجام می شود؟

قبل از اقدام به لیپوساکشن با لیپوماتیک یک معاینه کلی توسط بهترین جراح لیپوماتیک در تهران انجام می شود. در این فرآیند میزان چربی از کدام ناحیه نیز محاسبه می شود. پس از انتقاد جراح از بیهوشی عمومی بی حسی موضعی، عمل لیپوماتیک شروع می شود. لیپوماتیک که یک دستگاه ارتعاشی است که برای از بین بردن چربی استفاده می شود، با امواج صوتی با فرکانس پایین کار می کند که توسط مؤمنان شنیده نمی شود. در طی فرآیند، چربی در ناحیه مشکل دار ذوب می شود. با دستگاه لیپوماتیک که به هیچ وجه ساختار بدن را نمی دهد، پس از رفع چربی بدنی شاداب تر و بدنی داشته باشید. این برنامه با کشیدن چربی سفت شده قبل از فرآیند با دستگاه خلاء در آخرین مرحله تکمیل می شود.

ریکاوری پس از لیپوماتیک

لیپوماتیک که در آن بافت چربی بیشتری در مقایسه با لیپوساکشن کلاسیک قابل برداشت است، پس از زیبایی لیپوساکشن به پوست آسیبی نمی رساند. بنابراین، دوره بهبودی بسیار کوتاه تری نسبت به سایر برنامه ها وجود دارد. با این وجود، برای اهداف احتیاطی باید از کرست برای مدت معینی طبق توصیه پزشک استفاده کرد. این وضعیت برای جلوگیری از افتادگی کامل پوست است. بر اساس نسبت لیپوماتیک به چربی مرتب کنید. فضاهای زندگی روزمره بین 1 تا 5 روز به صورت کتبی، پزشک باید تمرینات ورزشی را شروع کند. همین امر در مورد ادامه روند نیز صادق است.

چه کسانی می توانند لیپوماتیک انجام دهند؟

لیپوماتیک که مخاطبان جدی را جذب می کند، می تواند برای افراد بالای 18 سال و با سلامت عمومی خوب استفاده شود. این روش که نیازی به بیهوشی عمومی ندارد برای بیماران مرد نیز ایده آل است. به طور کلی، بیماران مرد مبتلا به ژنیکوماستی را می توان در مدت زمان کوتاهی با لیپوماتیک درمان کرد. از آنجایی که بافت های غده سینه را می توان با این دستگاه برداشت، نباید فراموش کرد که آقایان نیز بعد از عمل راضی هستند. کمر به لطف دستگاه بسیار حساس، عملیات چربی زدایی همیشه نتایج موفق و خوبی به همراه دارد.

تفاوت بین لیپوماتیک و لیزر لیپوساکشن چیست؟

روش لیپوماتیک کاربرد بسیار جدیدتری نسبت به لیپوساکشن لیزری است. در حالی که دوره نقاهت در لیزر لیپوساکشن طولانی است، در لیپوماتیک بسیار کوتاهتر است. علاوه بر این، مقدار چربی حذف شده در لیزر لیپوساکشن محدود است. علاوه بر این، عوارض جانبی مانند خونریزی، جای سوختگی و کبودی در لیزر لیپوساکشن دیده می شود. اما خطر هیچ گونه اثر یا عارضه ای در لیپوماتیک وجود ندارد.

مزایای حذف چربی با لیپوماتیک

لیپوماتیک که الو پزشک روند بهبودی بسیار سریع‌تری را نسبت به تمام روش‌های حذف چربی قبل از لیپوماتیک ارائه می‌دهد، تضمین می‌کند که چربی از نواحی مشکل‌دار به طور همگن و یکسان برداشته می‌شود. از طرفی از آنجایی که عمل با دستگاه حساس انجام می شود، بافت هایی مانند رگ ها، ماهیچه ها و اعصاب آسیب نمی بینند. به طور طبیعی، این یک روش فوق العاده موفق و راحت است. لیپوماتیک که باعث افزایش میزان کلاژن زیر پوست می شود، افتادگی بدن را به حداقل می رساند. لیپوماتیک که برای از بین بردن سلولیت در ناحیه لگن خانم ها نیز استفاده می شود یکی از فناوری هایی است که کمترین عوارض را دارد. در این روش که بازگشت کوتاهی به زندگی عادی را فراهم می کند، حذف چربی برای کاندیدایی که برای بیهوشی عمومی مناسب نیستند نیز قابل انجام است. در نتیجه، در حالی که افتادگی در ناحیه چربی برداشته شده به حداقل می رسد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *