وکیل متخصص بیع

وکیل متخصص بیع

وکیل متخصص بیع را باید به طور کامل شناخت تا بتوان عقود مخصوص به بیع را با درصد خطای کمتری منعقد کرد. حقیقت آن است که در سال های اخیر مشکلات ناشی از عدم انعقاد قراردادهای صحیح بیع باعث بوجود آمدن مشکلات و آسیب های بسیار زیادی به افراد شده است و منافع آنها را تا حد بسیار زیادی به خطر انداخته است. وکیل متخصص بیع کسی است که با هدف رفع مشکلات مربوط به عقود بیع در جامعه به فعالیت میپردازد و با ارائه خدمات مختلفی به افراد کمک میکند تا در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین نتایج را بدست آورند. وکیل متخصص بیع جز وکلای حرفه ای و کارکشته ای است که در بسیاری از مواقع می تواند به تمامی افراد جامعه کمک کند تا راه حلی مناسب و قانونی را برای رفع مشکلات پرونده های خود پیدا کنند.

وکیل متخصص بیع نیز همانند بسیاری دیگر از وکلا دارای ویژگی ها و مهارت های خاصی است که افراد باید با انها اشنا شوند تا بتوانند تفاوت میان چنین وکیلی با سایر افراد را پیدا کنند و جریان دادرسی پرونده های خود را به این فرد متخصص و حرفه ای بسپارند. وکیل متخصص بیع در جامعه ما می تواند جریان دادرسی بسیاری از پرونده ها را به بهترین نحو ممکن مورد بررسی قرار دهد و آنها را به نتیجه برساند.

وکیل متخصص بیع می تواند از همان ابتدای جریان دادرسی پرونده ها در کنار موکل خود باشد و به او کمک کند و تمامی جزئیات و مسائلی را که افراد عادی از آنها اطلاع دارند را با زبانی ساده برای آنها بیان می کند تا آنها بتوانند تمامی سوالات خود را به راحتی بپرسند و جواب آنها را از طریق یک فرد متخصص بدست آورند. وکیل متخصص بیع از جمله وکلایی است که سالهای زیادی در زمینه پرونده های بیع فعالیت کرده است و بهتر از هر کس دیگری از راه های اصلی و فرعی پرونده ها اطلاع دارد و می تواند با استفاده از این مفاهیم حقوقی در مسیر احقاق حقوق موکل خود قدم بردارد.

وکیل متخصص به جز آن دسته از افرادی است که نمی توان به راحتی او را پیدا کرد و از میان دیگر افراد وجه تمایز او را تشخیص داد، به همین دلیل به همه کسانی که بای این وکیل حرفه ای آشنایی ندارند و نمی دانند این فرد متخصص می تواند چگونه به آنها کمک کند توصیه می کنیم که در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا تمام مسائل و جزئیاتی را که باید برای انتخاب بهترین وکیل متخصص بیع بدانید را به شما معرفی کنیم.

وکیل متخصص بیع (4)
وکیل متخصص بیع (4)

وکیل متخصص بیع و راه های شناسایی او

وکیل متخصص بیع را ی توان از راه های مختلفی شناخت و جریان پرونده خود را به او واگذار کرد اما مسئله مهمی که باید بدانید آن است که هر فردی باید با توجه به شناخت و آگاهی هایی که دارد دست به انتخاب وکیل متخصص بیع بزند. به بیانی ساده تر باید بگوییم که وکیل متخصص بیع از جمله کسانی است که به صورت کاملا تخصصی در زمینه مسائل مربوط به بیع کار می کند و می تواند جریان این پرونده ها را تا حد زیادی مورد بررسی و تحلیل قرار دهد.

برخی از افراد با خود فکر می کنند که هر چقدر یک وکیل متخصص بیع دارای شهرت و اعتبار بیشتری باشد به معنای واقعی توانایی او در جریان وکالت پرونده نیز بیشتر است اما حقیقت چیز دیگری است و نباید انتظار داشت که تبلیغات راه شناسایی خوبی برای انتخاب یک وکیل باشد. وکیل متخصص بیع می تواند بهتر از هر شخص دیگری جریان پرونده های خود را از صفر تا صد به صورت کاملا حرفه ای و متخصص بررسی کند و مورد تایید قرار دهد.

اگر دنبال یک راه مطمئن هستید تا وکیل متخصص بیع را انتخاب کنید و جریان پرونده های خود را به او بسپارید به شما توصیه میکنیم که از کسانی ک جریان پرونده های خود را به این وکیل حرفه ای سپرده اند و در مورد نحوه کار او آشنایی دارند و به صورت کاملا حضوری با وکیل متخصص بیع برخورد داشته اند کمک بگیرید تا در مدت زمانی کوتاه نتیجه دلخواه خود را بدست آورید.

وکیل متخصص بیع را می توان از طریق راه های مشاوره ای نیز شناسایی کرد. افراد به راحتی می توانند با شرکت در جلسات مشاوره با وکیل متخصص بیع، سوالات خود را به طور کامل از وکیل متخصص بیع بپرسند از میزان توانایی های او آگاه شوند. افراد به راحتی می توانند در جلسات مشاوره ای سوالات خود را بیان کنند تا راه حلی مناسب برای رفع مشکلات مربوط به آن را پیدا کنند. وکلایی که دارای مهارت و تخصص باشند در مدت زمانی کوتاه می توانند پاسخ این سوالات را ارائه دهند و به طور کامل بر مباحث حقوقی مربوط تسلط دارد

از دیگر راه های شناسایی وکیل متخصص بیع آن است که این وکیل حرفه ای را از طریق رزومه کاری که دارد موردشناسایی قرار داد. همانطور که میدانید هر وکیلی با توجه به تخصص و مهارت هایی که دارد می تواند به راحتی جریان بسیاری از پرونده ها را بررسی کند و انها را به نتیجه برساند. جالب است بدانید معمولا هر وکیلی در مقایسه با توانایی هایی که دارد می تواند تجربه کسب کند و با استفاده از تجربیات جریان دادرسی پرونده را به خوبی پیش ببرد. بنابراین دقت داشته باشید که وکیل متخصص بیع کسی است که پرونده های بسیار زیادی را به نتیجه رسانده باشد و دارای مهارت نسبتتا خوبی برای مدیریت این مسائل باشد.

گروه وکلای پارسا سال های زیادی است که رد زمینه پرونده های مختلف مربوط به بیع فعالیت می کند و بهترین وکیل متخصص بیع را در مجموعه حقوقی خود دارا است. وکلای پارسا می تواند بهترین وکیل متخصص بیع در تهران را به تمامی متقاضیان معرفی کند و به آنها کمک کند تا از خدمات این فرد متخصص و حرفه ای بهره مند شوند و چالش های حقوقی که با ان مواجه شده اند را از به نحو احسن مورد حل و فصل قرار دهد.

چرا وکیل متخصص بیع؟

یکی از سوالات بسیار مهم و اساسی که برای بسیاری از افراد بوجود می آید آن است که اصلا چرا در مورد مسائل مربوط به بیع باید به وکیل متخصص بیع مراجعه کنیم و از این فرد کمک بگیریم؟ آیا این امکان وجود ندارد که خود افراد به تنهایی جریان پرونده و مسائل حقوقی را مورد بررسی قرار دهند؟ وکیل متخصص بیع چه خدماتی را می تواند به موکلان و حتی مراجعان خود ارائه داد تا آنها بتوانند شرایط نسبتا خوبی را در جریان پرونده خود تجربه کنند و کمتر دچار مشکل شوند؟

حقیقت آن است که بیع از زمان های قدیم تاکنون وجود داشته است و هیچگاه نمی توان منکر این عمل تجاری شد. همه جوامع و همه اجتماعات به خرید فروش نیاز دارند تا بتوانند احتیاجات خود را برطرف کنند و برای بقا زندگی خود به ایجاد ارتباط اجتماعی با اطرافیان خود بپردازند. بیع رد معنای حقوقی نوعی عقد معین به حساب می آید که معنای خرید را در بر می گیرد.

پس کاملا طبیعی است به کسی که مال معین شده را می فروشد بایع یا همان فروشنده بنامند و مال مربوطه مبیع نامیده شود. برخی از افراد به اشتباه با خود فکر میکنند که قوانین مربوط به بیع ساده است و همین موضوع باعث میشود تا پرونده های آنها دچار مشکلات متعددی شوند و دیگر نتوان به راحتی از تضییع حقوق این افراد جلوگیری کرد.

دقت داشته باشید که آسیب ها و خساراتی که در جریان پرونده های بیع ممکن است به افراد مختلف وارد شود به گونه ای باشد که مال آنها از دسترسی خارج شود و دیگر نتوانند از خود مال یا حت یمنافع ان نیز استفاده کنند. وکیل متخصص بیع تنها کسی است که می تواند تمامی اطلاعات لازم در رابطه با این موضوع را به افراد ارائه دهد و به آنها کمک کند تا خلاهای قانونی که رد عقود معین انها وجود دارد را به نحوی صحیح از بین ببرد.

وکیل متخصص بیع می تواند تمامی اطلاعاتی که موکلان به آنها نیاز دارند را در اختیار آنها قرار دهد و جریان پرونده را به نحوی صحیح پیش ببرد تا جریان دادرسی کمتر دچار مشکل شود و افراد بتوانند با استفاده از مسائل حقوقی تمامی قرارداد ها و اسناد خود را تنظیم کنند و به رسمیت برسانند. دقت داشته باشید که وکیل متخصص بیع از جمله کسانی است که میتواند در طی جلسات مشاوره ای حقوقی به تمامی سوالات موکل خود پاسخ دهد و آنها را راهنمایی کند.

وکیل متخصص بیع (2)
وکیل متخصص بیع (2)

انواع مشاوره با وکیل متخصص بیع

وکیل متخصص بیع می تواند از روش های مختلفی به ارائه مشورت حقوقی به افراد بپردازد. در حالت کلی انواع روش مشاوره با وکیل متخصص بیع را می توانیم به موارد زیر تقسیم کنیم تا افراد با آن آشنا شوند:

اولین و رایج ترین راه مشاوره با وکیل متخصص بیع آن است که به صورت حضوری به دفتر وکالت بین وکیل مراجعه کنیم و جریان پرونده خود را با او در میان بگذاریم اما شما باید به این موضوع دقت داشته باشید که امروزه کمتر کسی فرصت و زمان و هزینه کافی برای مراجعه به دفتر وکالت را دارد و همین موضوع باعث شده است تا افراد به دنبال راه های دیگری برای وکیل متخصص بیع باشند.

از جمله راه هایی که امروزه می توان برای مشاوره با وکیل متخصص بیع معرفی کرد که در مقایسه با جلسات حضوری در دفتر وکالت راحت تر هستند و دردسر کمتری دارد، مشاوره غیر حضوری است. مشاوره غیر حضوری بسیار راحت تر از شرایط مهاجرت حضوری است و افراد می توانند به راحتی جریان پرونده هایی را که با ان درگیر هستند را با وکیل متخصص بیع مطرح کنند و در مورد آن صحبت کنند تا راه حلی مناسب برای رفع مشکلات مربوط به پرونده پیدا شود. وکیل متخصص بیع از تمامی راه های مختلف به نتیجه رسیدن جریان پرونده ها آشنایی دارد و میتواند به صورت غیر حضوری نیز تمامی اطلاعات لازم را ارائه دهد.

مشاوره با وکیل متخصص بیع دارای مزایای بسیار زیادی است و یکی از اساسی ترین مزایای آن، صرفه جویی در هزینه و زمان است. دقت داشته باشید در برخی از مواقع امکان بررسی پرونده به صورت غیر حضوری وجود ندارد و همین موضوع باعث می شود تا افراد برای بررسی حضوری به وکیل متخصص بیع در دفتر وکالت مراجعه کنند.

وکیل متخصص بیع می تواند از همان ابتدای آغاز جریان معامله در کنار طرفی منعقد کننده باشد و به آنها کمک کند تا در مدت زمانی کوتاه نتایج مطلوبی از انعقاد قرارداد بیع بدست آورند. هنگامی که وظیفه انعقاد قرارداد بیع را به وکیل متخصص بیع بسپارید دیگر جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد و این فرد متخصص و حرفه ای می تواند تمامی قراردادها و مسائل حقوقی را در کوتاه ترین زمان ممکن بدون هیچ گونه خلا قانونی تنظیم کند.

وکیل متخصص بیع و بررسی قانونی معاملات

وکیل متخصص بیع تنها کسی است که به صورت دقیق از قانون در مورد معاملات بیع آشنایی دارد و میتواند تمامی مباحث را به صورت کاملا ساده برای مراجعان خود توضیح دهد. به چند مورد از اساسی ترین و مهم ترین قوانین مربوط به وکیل متخصص بیع اشاره می کنیم:

بیع عبارت است از تملیک عین به عوض معلوم. پس از توافق بایع و مشتری در مبیع و قیمت آن عقد بیع به ایجاب و قبول واقع می‌شود. ممکن است به داد و ستد نیز واقع گردد.

در ایجاب و قبول الفاظ و عبارات باید صریح در معنی بیع باشد. بیع ممکن است مطلق باشد یا مشروط و نیز ممکن است که برای تسلیم تمام یا قسمتی از مبیع یا برای تأدیه تمام یا قسمتی از ثمن ‌اجلی قرار داده شود.

مقدار و جنس و وصف و مبیع باید معلوم باشد و تعیین مقدار آن به وزن یا کیل یا عدد یا ذرع یا مساحت یا مشاهده تابع عرف بلد است. اگر مبیع به شرط مقدار معین فروخته شود بیع واقع می‌شود اگرچه هنوز مبیع شمرده نشده یا کیل با ذرع نشده باشد.

اگر در عقد بیع شرطی ذکر نشده یا برای تسلیم مبیع با تأدیه قیمت موعدی معین نگشته باشد بیع قطعی و ثمن حال محسوب است مگر‌ این که بر حسب عرف و عادت محل یا عرف و عادت تجارت در معاملات تجارتی وجود شرطی یا موعدی معهود باشد اگرچه در قرارداد بیع ذکری‌ نشده باشد.

هر یک از بایع و مشتری باید علاوه بر اهلیت قانونی برای معامله اهلیت برای تصرف در مبیع یا ثمن را نیز داشته باشد. عقد بیع باید مقرون به رضای طرفین باشد و عقد مکره نافذ نیست.

شخص کور می تواند خرید و فروش نماید مشروط بر اینکه شخصا به طریقی غیر از معاینه یا بوسیله کس دیگر ولو طرف معامله جهل خود را مرتفع نماید.

بیع چیزی که خرید و فروش آن قانوناً ممنوع است و یا چیزی که مالیت و یا منفعت عقلائی ندارد یا چیزی که بایع قدرت بر تسلیم آن‌ ندارد باطل است مگر این که مشتری خود قادر بر تسلیم باشد.

بیع مال وقف صحیح نیست مگر در موردی که بین موقوف‌ علیهم تولید اختلاف شود به نحویکه بیم سفک دماء رود یا منجر به خرابی ‌مال موقوفه گردد و هم‌چنین در مواردی که در مبحث راجع به وقت مقرر است.

مبیع ممکن است مفروز باشد یا مشاع یا مقدار معین به طور کلی از شیء متساوی‌الاجزاء و هم‌چنین ممکن است کلی فی‌الذمه باشد.

در صورتی که مبیع کلی یعنی صادق بر افراد عدیده باشد بیع وقتی صحیح است که مقدار و جنس و وصف مبیع ذکر شود. بیع فضولی نافذ نیست مگر بعد از اجازه مالک به طوری که در معاملات فضولی مذکور است.

هرگاه چیز معین به عنوان جنس خاصی فروخته شود و در واقع از آن جنس نباشد بیع باطل است و اگر بعضی از آن از غیر جنس باشد نسبت به آن بعض باطل است و نسبت به مابقی مشتری حق فسخ دارد.

وکیل متخصص بیع (1)
وکیل متخصص بیع (1)

در مورد وکیل متخصص بیع و مسائل حقوقی دقت داشته باشید:

اگر ملکی به شرط داشتن مساحت معین فروخته شده باشد و بعد معلوم شود که کمتر از آن مقدار است و مشتری حق فسخ معامله را‌ خواهد داشت و اگر معلوم شود که بیشتر است بایع می‌تواند آن را فسخ کند مگر این که در هر دو صورت طرفین به محاسبه زیاده با نقیصه تراضی‌ نمایند.وکیل متخصص بیع می تواند تمامی اطلاعات لازم در این زمینه را به شما توضیح دهد.

هر چیزی که بر حسب عرف و عادت جزء یا تابع مبیع شمرده شود یا قرائن دلالت بر دخول آن در مبیع نماید داخل در بیع و متعلق به مشتری است اگرچه در عقد صریحاً ذکر نشده باشد و اگرچه متعاملین جاهل بر عرف باشند.

هر چیزی که بر حسب عرف و عادت جزء یا از تابع مبیع شمرده نشود داخل در بیع نمی‌شود مگر این که صریحاً در عقد ذکر شده باشد.

نظر به دو ماده فوق در بیع باغ اشجار و در بیع خانه ممر و مجری و هر چه ملصق به بنا باشد به طوری که نتوان آن را آن را بدون خرابی نقل‌ نمود متعلق به مشتری می‌شود و بر عکس زراعت در بیع زمین و میوه در بیع درخت و حمل در بیع حیوان متعلق به مشتری نمی‌شود مگر این که تصریح شده باشد یا بر حسب عرف از توابع شمرده شود. در هر حال طرفین عقد می‌توانند به عکس ترتیب فوق تراضی کنند.

هرگاه دخول شیء در مبیع عرفاً مشکوک باشد آن شیء داخل در بیع نخواهد بود مگر آن که تصریح شده باشد. هر چیزی که فروش آن مستقلاً جایز است استثناء آن از مبیع نیز جایز است. اگر در بیع عین معین معلوم شود که مبیع وجود نداشته بیع باطل است.

در عقد بیع وجود خیار فسخ برای متبایعین با وجود اجلی برای تسلیم مبیع با تأدیه ثمن مانع انتقال نمی‌شود بنابراین اگر ثمن یا مبیع‌ عین معین بوده و قبل از تسلیم آن احد متعاملین مفلس شود طرف دیگر حق مطالبه آن عین را خواهد داشت.

در بیع خیاری مالکیت از حین عقد بیع است نه از تاریخ انقضاء خیار و در بیعی که قبض شرط صحت است مثل بیع صرف انتقال از حین‌ حصول شرط است نه از حین وقوع بیع. بیع فاسد اثری در تملک ندارد.

هرگاه کسی به بیع فاسد مالی را قبض کند باید آن را به صاحبش رد نماید و اگر تلف یا ناقص شود ضامن عین و منافع آن خواهد بود.

وکیل متخصص بیع (1)
وکیل متخصص بیع (1)

وکیل متخصص بیع و جریان تسلیم در معاملات

بسیاری از افراد یکه به وکیل متخصص بیع مراجعه می کنند می خواهند بدانند که معنای تسلیم در بسیاری از قراردادهای معین چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ در پاسخ به این سوال باید به قانون مدنی استناد کنیم. وکیل متخصص بیع بهترین کسی است که از تمامی این مبحث به خوبی آشنایی دارد. بر اساس قانون مدنی کشور ما می توان گفت:

تسلیم عبارت است از دادن مبیع به تصرف مشتری به نحویکه متمکن از انحاء تصرفات و انتفاعات باشد و قبض عبارت است از‌استیلاء مشتری بر مبیع.

تسلیم وقتی حاصل می‌شود که مبیع تحت اختیار مشتری گذاشته شده باشد اگرچه مشتری آن را هنوز عملاً تصرف نکرده باشد. در حصول قبض اذن بایع شرط نیست و مشتری می‌تواند مبیع را بدون اذن قبض کند. در صورت تاخیر در تسلیم مبیع یا ثمن ممتنع اجبار به تسلیم می‌شود.

اگر مشتری ملتزم شده باشد که برای ثمن ضامن یا رهن بدهد و عمل به شرط نکند بایع حق فسخ خواهد داشت.و اگر بایع ملتزم شده‌ باشد که برای درک مبیع ضامن بدهد و عمل به شرط کند مشتری حق فسخ دارد.

در در صورتی که مشتری مفلس شود و عین مبیع نزد او موجود باشد بایع حق استرداد آن را دارد و اگر مبیع هنوز تسلیم نشده باشد‌ می‌تواند از تسلیم آن امتناع کند. وکیل متخصص بیع می تواند تمامی مسائل و جریانات مربوط به چنین پرونده هایی را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهد تا انها را به نتیجه برساند.

مخارج تسلیم مبیع از قبیل اجرت نقل آن به محل تسلیم، اجرت شمردن و وزن کردن و غیره به عهده بایع است مخارج تسلیم ثمن بر‌عهده مشتری است.

هرگاه عرف عادت از بابت مخارج معامله یا محل تسلیم بر خلاف ترتیبی باشد که ذکر شده و یا در عقد بر خلاف آن شرط شده باشد ‌باید بر طبق متعارف یا مشروط در عقد رفتار شود و هم‌چنین متبایعین می‌توانند آن را به تراضی تغییر دهند.

The post وکیل متخصص بیع appeared first on گروه وکلای پارسا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *