وبلاگ

عضو شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه رسانه‌ای ایران: نمایشگاه رسانه‌ها، راه ارتباطی میان صنعت رسانه و صنایع دیگر است

عضو شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه رسانه‌ای ایران: نمایشگاه رسانه‌ها، راه ارتباطی میان صنعت رسانه و صنایع دیگر است خدادی گفت: اگر رسانه‌ها بتوانند نوآوری و روش‌ها و تکنولوژی‌های جدید را عرضه کنند، مخاطب بیشتری را به نمایشگاه جذب خواهند کرد و در عین حال، می‌توان شاهد ارتباط متقابل صنعت رسانه و صنایع دیگر که هیچ وقت دنبال آن نرفته‌ایم هم بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا