وبلاگ

مدیر کل ساختار و بهبود فرایند‌های سازمان ثبت: هوشمندسازی و بازطراحی سامانه‌های ثبت تحول در نهضت خدمت رسانی به مراجعان رقم می‌زند

مدیر کل ساختار و بهبود فرایند‌های سازمان ثبت: هوشمندسازی و بازطراحی سامانه‌های ثبت تحول در نهضت خدمت رسانی به مراجعان رقم می‌زند مدیر کل ساختار و بهبود فرایند‌ها سازمان ثبت با اشاره به اینکه در سازمان‌های نوین نگاه متفاوتی به مقوله رضایتمندی مراجعین است و این سازمان‌ها رضایت را به عنوان یک ضرورت غیر قابل انکار در راس اهداف خود قرار داده اند، گفت: با این هدف سازمان ثبت در سال جدید با راه‌اندازی کامل مرکز پایش هوشمند خدمات یکپارچه ثبتی «کاتب» تحول عظیمی در نهضت خدمت رسانی به مراجعان رقم خواهد زد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا