حمایت مرکز وکلای قوه قضاییه از «در آغوش درخت»/ رئیس مرکز وکلا: تلفیق هنر و حقوق زیباست

فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه پاشا در جمع کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه به نمایش درآمد و به عنوان مشاوره پیش از طلاق مورد حمایت مرکز وکلای این نهاد قرار گرفت.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: رئیس‌جمهور پاسخ سوالاتی که مجال طرح نداشت را کتبا به رسانه‌ها ارسال می‌کند

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت اعلام کرد: با توجه به محدودیت زمانی، متأسفانه تعدادی از رسانه‌ها فرصت طرح سوالات خود را نیافتند و مقرر شد که رئیس‌جمهور برای نخستین‌بار، پاسخ این سوالات را به‌صورت کتبی به رسانه‌ها ارسال کنند.

آقاپور بهترین بازیکن بازی ایران – ونزوئلا در جام جهانی فوتسال شد

سالار آقاپور که نخستین گل ایران را در جام جهانی به ثمر رساند بهترین بازیکن زمین مقابل ونزوئلا شد.

جام جهانی فوتسال| شروع طوفانی ایران با گلباران ونزوئلا/ شاگردان شمسایی گام اول را محکم برداشتند + فیلم

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی جام جهانی ازبکستان موفق به برد پرگل برابر ونزوئلا شد.

قدردانی یحیی سنوار از عملیات نیرو‌های مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس طی نامه‌ای به دبیرکل جنبش انصارالله، از عملیات نیرو‌های مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

دیدار دبیر شورای امنیت روسیه با بشار اسد در دمشق

دبیر شورای امنیت روسیه با رئیس‌جمهور سوریه دیدار و با وی درباره روابط دوجانبه دمشق و مسکو و پرونده‌های مربوط به امنیت بین‌المللی و منطقه‌ای رایزنی کرد.

پرونده انتشار تصاویر هرزه‌نگارانه کودکان؛ مجری بی‌بی‌سی محکوم شد

حکم دادگاه برای مجری سابق‌ بی‌بی‌سی در پرونده خرید و انتشار تصاویر هرزه‌نگارانه از کودکان صادر شد.

سازمان بازرسی برای تعیین تکلیف دفنگاه زباله سراوان مهلت یک ماهه تعیین کرد

نظر به مطالبات مردمی و در پی سفر رئیس سازمان بازرسی کل کشور به استان گیلان و بازدید معاون سیاسی و قضایی سازمان بازرسی از دفنگاه زباله سراوان، نشستی با حضور مسئولان ذیربط در این سازمان برگزار و ابعاد مختلف موضوع بررسی شد.

افشای ابعاد تازه‌ای از جنایت‌های جنگی استرالیا در افغانستان

گزارش بازرس کل نیروی نظامی استرالیا نشان می‌دهد که نظامیان استرالیایی در طول حضور در جنگ افغانستان مرتکب جنایت‌های جنگی، ازجمله کشتار غیرنظامیان شدند.

بیست جایزه سهم کودکان ایرانی از مسابقه نقاشی کاناگاوا ژاپن

کودکان ایرانی از بیست‌ودومین مسابقه بین‌المللی دوسالانه نقاشی کودکان کاناگاوا کشور ژاپن در سال ۲۰۲۳ بیست جایزه دریافت کردند.

رئیس دستگاه قضا: از امنیت مردم در مسائل مختلف غافل نشویم

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در نشست شورای‌عالی قوه قضاییه گفت: باید به امنیت فیزیکی، امنیت سرمایه‌گذاری و امنیت روانی اهمیت بدهیم و از آن‌ها غافل نشویم.

زاکانی: بزرگترین سرمایه کشور نیروی انسانی است

شهردار تهران ضمن ابراز امیدواری به همکاری با وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای خدمت‌گزاری بهتر به مردم، گفت: بزرگترین سرمایه کشور نفت و گاز نیست، بلکه نیروی انسانی است.

نتایج امی ۲۰۲۴/ اسامی بهترین سریال‌های تلویزیونی در آمریکا

پیشتازی سامورایی‌ها و موفقیت قابل پیش‌بینی آشپزها در شو اهدای جوایزی که بیننده کمی داشت و سر و صدایی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد نکرد.

رئیس کل دادگستری مازندران: فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل جوان انقلاب منتقل شود

رئیس کل دادگستری مازندران، بر لزوم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان انقلاب تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت دادگستری‌های سراسر استان برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس مورد تاکید و اهتمام خواهد بود.

معاینه فنی رایگان و خارج از نوبت سرویس مدارس در ۴ مرکز انجام می‌شود

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران از اختصاص چهار خط معاینه فنی در مراکز سراج، شقایق، شهید آبشناسان و شهید چمران به سرویس مدارس جهت پذیرش این خودرو‌ها به صورت ویژه و خارج از نوبت خبر داد.

عارف: اولویت و راهبرد دولت چهاردهم ثبات اقتصادی است

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: راهبرد دولت چهاردهم در چهارسال آینده، ثبات اقتصادی است و کالا‌های اساسی باید با قیمت عادلانه در اختیار مردم قرار گیرد، ما نمی‌توانیم نقش حاکمیتی دولت در تنظیم بازار را به دلایل مختلف و از جمله نظارت اصناف رها کنیم.

۲ توصیه مهم به والدین برای خرید نوشت افزار دانش‌آموزان

یک مدرس و پژوهشگر حوزه سواد رسانه‌ای به بیان توصیه‌هایی برای خرید نوشت‌افزار دانش‌آموزان پرداخت و گفت: باید سعی کنیم برای دانش‌آموزان در سنین پایین‌تر که انعطاف پذیری بیشتری دارند الگوسازی مناسبی صورت گیرد و باید توجه داشته باشیم که دانش‌آموز صرفا مصرف کننده نباشند.

فرصت ویژه گاریدو و پرسپولیس برای قدرت‌نمایی در آسیا/ الاهلی متمول برابر سرخ‌پوشان متعصب

از سری دیدارهای لیگ نخبگان آسیا، پرسپولیس ایران در مصافی جذاب و غیرقابل پیش‌بینی به مصاف الاهلی عربستان می‌رود.

استارت استقلالِ آسیایی از قلعه حسن‌خان/ نکونام و شاگردانش دنبال جبران لیگ مقابل الغرافه پُرمهره

فرمت جدید مسابقات فوتبال باشگاهی قاره کهن در قالب لیگ نخبگان آسیا در حالی فردا آغاز می‌شود که تیم‌های استقلال ایران و الغرافه قطر در مصافی پر هیجان به مصاف هم خواهند رفت.

عراقچی: سفر رئیس جمهور به عراق، نمونه بارز دیپلماسی عمومی بود

وزیر امورخارجه کشورمان با بیان اینکه آنچه در سفر رئیس جمهور کشورمان به عراق رخ داد نمونه بارز دیپلماسی عمومی بود گفت: کار سال‌ها دیپلماسی عمومی، فرهنگی و رسانه‌ای را رئیس جمهور در یک نصف روز انجام دادند.

پزشکیان: تلاش برای وفاق در عرصه داخلی و خارجی عزت و اقتدار ما را ارتقا می‌بخشد/ قدردانی از همه دست‌اندرکاران پرتاب ماهواره چمران -۱ در دولت گذشته و حال حاضر

رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت با تبریک پرتاب موفق ماهواره تحقیقاتی «چمران – ۱» گفت: حق این است که بگوییم تلاش‌های اصلی برای آماده‌سازی و پرتاب این ماهواره در دولت گذشته صورت گرفته و باید از همه دست‌اندرکاران این دستاورد مهم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع، وزارت ارتباطات، وزارت علوم و شرکت‌های دانش‌بنیان همکار صمیمانه قدردانی کنیم.

سیمایی صراف: ترویج علم و منبعی برای علم دوکارکرد دانشنامه است

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دانشنامه‌ها سواد عمومی جامعه را ارتقا می‌دهد، گفت: ترویج علم و منبعی برای علم دوکارکرد دانشنامه است.

رئیس قوه قضاییه: وکلا، کمک‌کار قاضی در استناد به قوانین و کشف حقیقت هستند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای در نشست‌‎ هم‌اندیشی با اعضای کمیسیون «حقوقی و قضایی» مجلس شورای اسلامی گفت: از ابتدای انقلاب که در دادگاه انقلاب مشغول خدمت بودم، بر حضور نافع وکلا تاکید داشتم. وکلا، کمک‌کار قاضی در استناد به قوانین و مقرراتی و کشف حقیقت هستند.

اشاره رئیس قوه قضاییه به نقش مؤثر وکلا در رسیدگی‌های قضایی و برخی آسیب‌های حوزه وکالت

رئیس قوه قضاییه با اشاره به نقش مؤثر وکلا در رسیدگی‌های قضایی گفت: وکیل می‌تواند کمک‌کار قاضی در استناد به قوانین و مقرراتی باشد که در پیشبرد روند رسیدگی به پرونده مطروحه و کشف حقیقت، مؤثر هستند.

ادعای برخی کشور‌های غربی درباره صدور تسلیحات توسط ایران به روسیه واهی است

کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بیانیه تاکید کرد: برخی کشور‌های غربی به‌جای ادعای واهی صدور سلاح توسط ایران به روسیه پاسخگوی نقش خود در فجایع غزه و تشدید بحران اوکراین باشند.

فرماندار تهران: مشکلی در ثبت‌نام دانش‌آموزان وجود ندارد

فرماندار تهران گفت: سازمان‌دهی و ساماندهی مدارس از نیروی انسانی تا ثبت‌نام‌ها تا امروز انجام شده و در این حوزه مشکلی وجود ندارد.

برگزاری یکصد و شصت‌وششمین نشست فرهنگ مهدوی با عنوان «عیار شیعیان در عرصه ظهور»

نشست یکصد و شصت‌و‌ششم فرهنگ مهدوی با عنوان عیار شیعیان در عرصه ظهور با سخنرانی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر علوی تهرانی برگزار می‌شود.