1. کویر دبی را تجربه کنید
صحرای دبی، دلایلی که چرا باید از دبی دیدن کنید
قبل از تمام آسمان‌خراش‌ها و کسب‌وکارها و مکان‌های خرید جهانی، دبی فقط بیابان بود. این چیزی است که اکثر مردم متوجه نمی شوند. هر آنچه که اکنون می‌بینیم فقط حاصل 40 سال فرد پس از کشف نفت است.
میتوانید برای رزرو تور دبی از شیراز به سایت معراج گشت اسمان مراجعه کنید

پس به صحرا بروید و از یک سافاری معمولی در صحرا لذت ببرید. سافاری صبحگاهی صحرا، سافاری بعد از ظهر صحرا، سافاری عصرانه صحرا و سافاری شبانه در صحرا وجود دارد .

سافاری در صحرا یکی از مهمترین دلایل سفر به دبی برای بسیاری از افراد است!

2. معماری منحصر به فرد را تجربه کنید
برج العرب
حتی اگر چیزی به اندازه یک موزه غیراصلی باشد، دبی از ساختن یک ساختمان معمولی خوشحال نیست. دبی همیشه آرزوی انجام پروژه های ساختمانی را دارد که الهام بخش جهان باشد.

وقتی به برج خلیفه ، بلندترین ساختمان جهان، و برج العرب ، بلندترین هتل جهان و موزه آینده نگاه می‌کنید، می‌بینید که یکی از آینده‌نگرانه‌ترین سازه‌هایی است که جهان تاکنون دیده است.

در اطراف دبی رانندگی کنید و با حیرت به معماری الهام بخش آن خیره شوید و مطمئن شوید که دوربین خود را برای ثبت افق درخشان دبی آماده نگه دارید.

3. The Ultimate In An Island Holiday را تجربه کنید
نخل جمیرا
نخل جمیرا یک مجمع الجزایر فوق العاده ساخته دست بشر است که برای تعطیلات ساحلی آماده شده است . چندین ویلا لوکس درجه یک در جزایر پالم جمیرا وجود دارد که با اسپا و استراحتگاه های مجلل همراه هستند.

اگر در حال و هوای تعطیلات آرام در یک استراحتگاه ساحلی بین المللی هستید، مقصد ایده آلی است. این را در نظر بگیرید – هوا همیشه گرم است، آب‌ها به طرز شگفت‌انگیزی ولرم و آبی فیروزه‌ای است، هیچ ترسی از باران یا طوفان ناگهانی وجود ندارد، و این شما هستید و ساحل فوق‌العاده و بهترین امکانات رفاهی با کیفیت بین‌المللی و غذاهای عالی.

دیگر چه میخواهید؟

4. طلا، طلا در همه جا!
اگر تا به حال به این فکر کرده اید که دبی به چه چیزی معروف است، این همان چیزی است.

چطور ممکن است در یک مکان این همه طلا وجود داشته باشد؟ و نه مقداری طلای 14 عیار کم رنگ.
و در سایت معراج گشت میتوانید تور دبی ارزان رزرو کنید

این طلای خالص 24 عیار است، غنی ترین رنگ طلایی که می درخشد و می درخشد و می درخشد و نگاه شما را به خود خیره نگه می دارد. شما هرگز در جای دیگری به این مقدار طلا نخواهید دید، پس بهتر است آن دوربین را آماده نگه دارید.

بازار طلایی، دلایلی که چرا باید از دبی دیدن کنیدبازار طلایی
از بازارهای طلای بور دبی، سوق مدینات، دبی مال، امارات مال و دیگر مراکز خرید دیدن کنید تا واقعاً با این حقیقت که خاورمیانه سرتاسر طلاست، درک کنید.

5. تنوع فرهنگی باور نکردنی
شهرهای دیگر در سراسر جهان مانند نیویورک و لندن صرفاً از نظر فرهنگی متنوع هستند، اما دبی تنوع فرهنگی را به سطح جدیدی می برد.

در اینجا، تنوع فرهنگی برای یک مطالعه انسان شناختی در مورد این موضوع مناسب است. تقریباً 85 درصد از جمعیت دبی را مهاجران تشکیل می دهند که از هر کشور دیگری در این سیاره به اینجا آمده اند. این به شما سطحی از تعامل فرهنگی و آمیختگی می دهد که رویای یک انسان شناس محقق می شود.

وقتی به دبی سفر می‌کنید، مانند سفر به هر جای دیگر روی زمین است، زیرا افرادی از هر فرهنگی در اینجا حضور دارند.

6. منظره غروب خورشید از برج خلیفه
برج خلیفه دبی، دلایلی که چرا باید از دبی دیدن کنیدبرج خلیفه دبی
شما در مورد برج خلیفه، احتمالا بیشتر از آنچه که دوست دارید، خوانده اید. شما حتی آن را در تعدادی از ویدیوها مشاهده کرده اید.

با این حال، چیزی برای مقایسه تجربه واقعی با آن وجود ندارد. وقتی عصر روی عرشه رصدخانه طبقه 148 بایستید و آن غروب کاملاً باشکوه و طلسم‌آمیز را در افق دور تماشا کنید، متوجه خواهید شد.

هیچ تجربه ای بر روی زمین وجود ندارد که بتواند با این منظره بی بدیل مطابقت داشته باشد، زیرا تنها یک برج خلیفه وجود دارد. منظره غروب خورشید از برج خلیفه بسیار دیدنی است، شما می خواهید ویزای بازدید از دبی خود را فقط برای این منظور دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *