وکیل برای فروش ملک

وکیل برای فروش ملک

وکیل برای فروش ملک به چه کسی می گویند؟ وکیل برای فروش ملک باید دارای چه خصوصیات و ویژگی هایی باشد تا بتوانیم جریان داردسی پرونده های خود را به او واگذار کنیم و از توانایی ها و تخصص های او استفاده کنیم؟ وکیل برای فروش ملک چگونه می تواند به افراد کمک کند تا عملکرد نسبتا مناسبی رد جریان پرونده های خود داشته باشند و انها را به محوی درست مدیریت کنند؟ وکیل برای فروش ملک در چه شرایطی می تواند جریان داردسی پرونده های مختلف را تسریع کند و از اطاله داردسی در جریان انها جلوگیری کند؟ وکیل برای فروش ملک دارای چه توانایی ها و تخصص هایی ات که افراد باید از انها بهره مند شوند؟ وکیل برای فروش ملک به چه کسانی می تواند کمک کند و جریان داردسی کدام پرونده ها را می تواند به نحوی مناسب مورد پیگری قرار دهد؟ ایا وکیل برای فروش ملک با دیگر وکلای پایه ی دادگستری تفاوت دارد؟ وکیل برای فروش ملک چگونه می تواند اسناد و مدارک معتبر را برای پیشبرد جریان دارسدی پرونده های مختلف را تهیه و اماده کند و انها را اماده ارائه کند؟ وکیل برای فروش ملک در چه شرایطی می تواند از تضییع حقوق موکلین خود جلوگیری کند؟ بهترین وکیل برای فروش ملک چه کسی است؟

وکیل برای فروش ملک یک وکیل پایه یک دادگستری است که می تواند اقدامات مختلفی انجام دهد و شرایط های نسبتا خوبی را برای موکلان خود ایجاد کند. وکیل برای فروش ملک را می توان از راه های مختلفی پیدا کرد اما حقیقت آن است که تمامی این راههای حقوقی نتیجه بخش هستند و نباید انتظار داشته باشید که بتوانید در مدت زمان کوتاهی بتوانید یک وکیل مجرب را پیدا کنید.

وکیل برای فروش ملک به عنوان یک فرد متخصص و حرفه ای می تواند جریان دادرسی پرونده های مختلف را به نحوی مناسب ورد بررسی و تحلیل قرار دهید و از آنجایی که دارای تخصص و مهارت بسیار زیادی است به راحتی می تواند انواع پرونده های مربوط به حوزه فروش ملک را در مدت زمانی کوتاه به نتیجه برساند و انها را به بهترین شکل ممکن و در کوتاه ترین زمان مورد حل و فصل قرار دهد. وکیل برای فروش ملک از حرفه ای ترین و کارکشته ترین کسانی است که افراد باید بتوانند او را شناسایی کنند تا جریان پرونده های خود را به او واگذار کنند و با اطمینان و آرامش خاطر در مراحل دادرسی پرونده های مختلف حضور یابند.

وکیل برای فروش ملک (13)
وکیل برای فروش ملک (13)

وکیل برای فروش ملک را بشناسیم.

وکیل برای فروش ملک به عنوان یک وکیل تخصصی در زمینه املاک و فروش آنها می تواند نقش اساسی و بسیار موثری داشته باشد و بسیاری از افراد با این مسائل آشنا نیستند و نمی دانند که باید یک وکیل برای فروش ملک را از کجا پیدا کرد. شاید در ظاهر اینطور بنظر بیاید که جریان پرونده های فروش ملک را می توان حتی به وکیل ملکی نیز ارجاع داد، این موضوع تا حدی دارای صحت است اما شما باید دقت داشته باشید که هر چقدر که وکیل پرونده شما در زمینه پرونده و دعاوی شما دارای تخصص بیشتری باشد و تجربه کاری بهتری داشته باشد می تواند اقدامات موثر تر و ارزشمندتری انجام دهد و در نهایت شرایط بیار بهتری را برای جریان پرونده شما ایجاد کند. بنابراین در زمینه پرونده های مربوط به فروش ملک نیز لازم است تا شما به وکیل برای فروش ملک مراجعه کنید تا هم جریان پرونده شما بهتر و سریعتر پیش رود و هم بتوانید در جهت احقاق حقوق خود قدم بردارید.

وکیل برای فروش ملک یک وکیل با تجربه است و همین موضوع هم باعث می شود تا بتواند بهترین و تخصصی ترین خدمات را از خود نشان دهد و جریان دادرسی را با دقت تمام با تکیه بر مهارت ها و تجربیات های متعددی که دارد بررسی کند و آنها را در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه برساند. یک وکیل برای فروش ملک می تواند به راحتی از اطاله دادرسی جلوگیری کند و جریان پرونده را به نفع موکل خود با ارائه ادله اثبات مدارک کافی در مدت زمانی کوتاه به جریان بیندازد.

آمار و ارقام بدست آمده در سال های اخیر این موضوع را ثابت کرده است کسانی که به وکیل برای فروش ملک مراجعه می کنند بهتر از هر شخص دیگری می توانند جریان پرونده هایی را که با ان درگیر شده اند را مدیریت کنند چراکه وکیل برای فروش ملک با تمامی مفاد قانونی و چارچوب های حقوقی اشنایی دارد و می تواند در مدت زمانی کوتاه تمامی اقدامات لازم را انجام دهد. با وجود اینکه گاهی جریان پرونده های مربوط به حوزه فروش ملک بسیار پیچیده می شود و دارای شرایط حساسی می گردد اما وکیل برای فروش ملک به دلیل تجربیات متعدد خود در این زمینه می تواند با دقت کامل بهترین راه حل ها را برای آن پیدا کند.

وکیل برای فروش ملک می تواند باعث ایجاد امتیازات بسیار زیادی در طول پرونده حقوقی برای موکل خود شود. البته شما باید این موضوع را مورد توجه داشته باشید که همه افرادی که در جریان پرونده های مختلف و دعاوی گوناگون درگیر می شوند باید بتوانند به یک وکیل متخصص در زمینه پرونده هایی که با آنها درگیر شده اند مراجعه کنند. لازمه پیدا کردن بهترین وکیل متخصص در هر زمینه ای آن است که شما در ابتدا موضوع پرونده ای که با ان درگیر شده اید را شناسایی کنید اگر موضوع پرونده شما مربوط به حوزه خانواده باشد بهتر است از همان ابتدا به وکیل خانواده مراجعه کنید از خدمات تخصصی و حرفه ای او کمک بگیرید. البته این موضوع را باید مورد توجه داشته باشید که حتی در زمینه خانواده نیز ممکن است جریان دعاوی و پرونده های مختلف نیاز به یک وکیل تخصصی و با تجربه داشته باشد تا بتوانید از او کمک بگرید و شرایط نسبتا مطلوبی را برای خود ایجاد کنید. برای مثال حتی اگر حوزه پرونده شما مربوط به طلاق توافقی باشد برای شما بسیار بهتر است که برای استفاده از خدمات وکالت و مشاوره ای وکیل طلاق توافقی اقدام کنید و از او کمک بگرید.

وکیل برای فروش ملک (11)
وکیل برای فروش ملک (11)

وکیل برای فروش ملک و اهمیت حضور او در جامعه

وکیل برای فروش ملک می تواند نقش اساسی و بسیار مهمی را در جامعه ای که به طور روزانه صدها نفر در حال خرید و فروش خانه و اراضی هستند، داشته باشد. اهمیت حضور وکیل برای فروش ملک می تواند بسیار زیاد باشد و به عموم مردم کمک کند تا کمتر دچار درگیری شوند و شرایط نسبتا خوبی را تجربه کنند. وکیل برای فروش ملک در تمامی جوامع باید حضور داشته باشد تا بتواند به افراد مختلف جامعه کمک کند تا آنها بتوانند در مسیر قانونی خرید و فروش ملک قدم بردارند و کمتر دچار آسیب و مشکل شوند. کسانی که با خود فکر می کنند به تنهای میتوانند بدون هیچ گونه دغدغه ای برای خرید و فروش ملک اقدام کنند باید این موضوع را در نظر داشته باشند که در سال های اخیر روز به روز تعداد سودجویان و متقلبان افزایش پیدا کرده است و همین موضوع باعث شده است تا برخی از افراد به صورت ناخواسته درگیر پرونده هایی شوند که مربوط به کلاهبرداری هستند و در این مسیر آسیب و خسارت های زیادی را متحمل شوند.

جالب است بدانید گاهی میزان اسن آسیب و خسارات تا حدی زیاد است که افراد نمی توانند آنها را جبران کنند و از لحاظ اقتصادی دچار مشکلات بیار متعددی می گردند و دیگر توانایی جبران هزینه های مربوطه را ندارند. وکیل برای فروش ملک به راحتی می تواند با کمترین هزینه ممکن از بوجود آمدن جنین آسیب ها و مشکلاتی جلوگیری کند و شرایطی را بوجود آورد تا افراد بتوانند بدون دغدغه و درگیری جریان پرونده ها را پیگیری کنند و از بوجود آمدن بسیاری از مشکلات به راحتی جلوگیری کنند. همه ما می دانیم که پیشگیری بیار بهتر از درمان است و می تواند آثار بسیار مطلوبتری را در پی داشته باشد و شرایط بسیار خوبی را برای عموم مردم ایجاد کند. اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید به وکیل برای فروش ملک مراجعه کنید به شما توصیه می کنیم که در کوتاه ترین زمان ممکن و در سریعترین حالت این کار را انجام دهید تا از بوجود آمدن مشکلات بسیار متعددی جلوگیری کنید و به راحتی از توانایی ها و تخصص های وکیل برای فروش ملک بهترین استفاده را کنید. وکیل برای فروش ملک از جمله متخصصان و افراد حرفه ای است که می تواند آسیب ها و مشکلات بسیار زیادی را مورد شناسایی قرار دهد و با ارائه مدارک و ادله کافی از بوجود آمدن و پیشروی آنها در مراجع قضایی جلوگیری کند.

وکیل برای فروش ملک (3)
وکیل برای فروش ملک (3)

وکیل برای فروش ملک و ویژگی های او

وکیل برای فروش ملک باید دارای ویژگی های متعددی باشد تا بتوان به راحتی به او اطمینان کرد و در جریان پرونده خود را به او واگذار کرد. بسیاری از افرادی که با وکیل برای فروش ملک آشنایی ندارند و از ویژگی های مختلف او اطلاعی ندارند در جریان پرونده های مختلف با مشکل روبرو می شوند و شرایط پرونده های آنان تا حد بسیار زیادی دچار مشکل می گردد به همین دلیل نیز به افراد توصیه می شود برای انکه بتوانند شرایط را به نحو صحیحی مورد بررسی قرار دهند از ویژگی ها و خصوصیات وکیل برای فروش ملک اطلاع پیدا کنند و سپس اقدامات لازم را انجام دهند. البته به این موضوع توجه داشته باشید که برای آن که بتواند بهترین وکیل را رد هر حوزه ای انتخاب کنید لازم است تا در ابتدا رد مورد توانایی ها و تخصص های او اطلاعات لازم را بدست آورید. بنابراین حتی اگر شما درگیر پرونده های مربوط به کمیسیون ماده صد هم که باشید لازم است تا در ابتدا در مورد ویژگی ها و تخصص های وکیل کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری اطلاعات لازم را بدست آورید و سپس اقدامات مناسبی را در جهت حل و فصل پرونده های انجام دهید. اکنون که در مورد میزان اهمیت ویژگی های وکیل برای فروش ملک اطلاعات لازم را بدست آورید نوبت آن است که به صورت کلی به چند مورد از بهترین و حرفه ای ترین ویژگی های وکیل برای فروش ملک اشاره می کنیم تا در مورد آنها اطلاعات قانونی لازم را داشته باشید:

وکیل برای فروش ملک باید بتواند اطلاعات قانونی که در دست دارد را به صورت دقیق و کاملا تخصصی در اختیار موکلان خود قرار دهد و راهنمایی های لازم را در جهت حل و فصل شرایط انسان انجام دهد. وکیل برای فروش ملک جز آن دسته از افرادی است که می تواند با زبانی ساده تمامی مسائل حقوقی پیچیده را برای موکلان خود توضیح دهد تا اطلاعات آنها در مدت زمانی کوتاه افزایش پیدا کند.

صبرو حوصله جز دیگر ویژگی های یک وکیل برای فروش است. شاید برخی از وکلا با وجود اینکه دارای توانایی های متعددی هستند اما نتوانند با صبرو حوصله جریان دادرسی را دنبال کنند. همین موضوع باعث میشود تا پرونده دستاوردهای موفقیت آمیزی داشته باشد. وکیل برای فروش ملک باید بتواند با صبر فراوان به سوالات حقوقی موکلان خود پاسخ دهد و به انها ارامش خاطر بدهد.

وکیل برای فروش ملک باید دارای تجربه کاری و رزومه کاری نسبتا خوبی باشد تا بتوان به او اطمینان کرد. رزومه کاری موفقیت آمیز یک وکیل برای فروش ملک این امکان را به او می ده تا بهترین و حرفه ای ترین خدمات را در مدت زمانی کوتاه به موکلان ارائه دهد و به آنان کمک کند تا از میزان آسیب ها و خسارات احتمالی تا حد زیادی کم شود.

وکیل برای فروش ملک (2)
وکیل برای فروش ملک (2)

وکیل برای فروش ملک و توانایی و تخصص های او

وکیل برای فروش ملک از جمله کسانی است ک می تواند به صورت کاملا تخصصی و رد چارچوب های قانونی مسائل حقوقی مختلف را به صورت دقیق در جریان دادرسی رعایت کند. جالب است بدانید که یکی از اساسی ترین و اصلی ترین مشکلاتی که بسیاری ازا افراد در طی جلسات دعاوی دادرس یپرونده های ملکی مواجه میشوند آن است که در مورد مراحل قانونی و حقوقی هیچ اطلاعی ندارند و همین موضوع باعث می شود تا جریان دادرسی پرونده های آنها با اطاله و اطناب روبرو شود. اطاله و اطناب دادرسی یکی از مضرات پرونده های حقوقی است که باعث به هدر رفتن و زمان و هزینه می شود و وکیل برای فروش ملک می تواند از بوجود آمدن جنین مشکلی تا حد زیادی جلوگیری کند.

وکیل برای فروش ملک را می توان به روش ها مختلفی مورد شناسایی قرار داد و از او کمک گرفت. یکی از راه های راحت شناسایی وکیل برای فروش ملک آن مهی باشد که برای تهیه و تالیف جریان اسناد حقوقی مختلف به او مراجعه کنید. وکیل برای فروش ملک می توانید تمامی مدارک و اسناد را رد مدت زمانی کوتاه به بهترین نحو ممکن تهیه کند و جریان پرونده های شما را تا حد بسیار زیادی تسریع بخشد.

اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش آید که چگونه باید در مورد میزان تسلط وکیل برای فروش ملک اطلاع کسب کنیم؟ در چنین مواردی به شما پیشنهاد می دهیم که در جلسات مشاوره حقوقی که به طور اختصاصی و عمومی توسط وکیل برای فروش ملک تشکیل میشوند شرکت کنید تا بتوانید به صورت کاملا حرفه ای شرایط نسبتا مساعدی را برای خود ایجاد کنید.

وکیل برای فروش ملک به راحتی می تواند حتی به کسانی که برای انعقاد قرارداد وکالت با او اقدام نکرده اند خدمات حقوقی مختلفی همچون مشاوره حضوری غیر حضوری را ارائه دهد. افراد باید با توجه به شرایطی که دارند تصمیم بگرند که بیشتر مایل هستند از کدام نوع مشاوره وکیل برای فروش ملک استفاده کنند.

وکیل برای فروش ملک می تواند حتی پس از صدور رای نههایی دادگاه نیز به موکل خود کمک کند تا نتیجه پرونده را تا حد زیادی تا جایی که قانون و عدالت قضایی اجازه دهد به نفع موکل خود تغییر دهد. البته وکیل برای فروش ملک این کار را با ارائه مستندات و دلایل حقوقی انجام می دهد و پیدا کردن مدارک و تهیه و تنظیم آنها در این راستا کاری تخصصی است که تنها از عهده وکیل برای فروش ملک بر می آید.

وکیل برای فروش ملک (10)
وکیل برای فروش ملک (10)

وکیل برای فروش ملک یک وکیل حقوقی

وکیل برای فروش ملک را از نظر قانونی می توان یک وکیل حقوقی دانست. این مسئله می تواند به ما نشان دهد که وکیل برای فروش ملک بر اساس چه ساختاری کار می کند. در واقع اگر بخواهیم ساده تر بیان کنیم وکیل برای فروش ملک بر اساس ساختار و چارچوب حقوقی می تواند از حقوق موکل خود دفاع کند. بنابراین لازم است بدانیم که ساختار حقوقی در قانون چیست و چه تفاوت هایی با ساختار کیفری دارد.

به طور کلی قانون ایران بر اساس دو ساختار کلی حقوقی و کیفری بنا شده است. به نوعی می توانیم اینگونه بیان کنیم که همه مواد قانونی بیان شده در قانون ایران تحت یکی از این دو ساختار قابل بررسی است. بنابراین شما هیچ چیزی از قانون را نمی توانید خارج از این دو گروه بزرگ و ساختار اصلی قانونی شناسایی کنید.

قانون در بخش حقوقی به این مسئله می پردازد که می خواهد مشخص کند حقوق هر فرد در جامعه چیست و باید چه حقوقی را نسبت به جامعه رعایت کند. در واقع وکیل برای فروش ملک بر اساس ساختار حقوقی می تواند مشخص کند که قوانین و چارچوب های مربوط به این حوزه چیست و یک فرد چگونه می تواند بر اساس این دست از قوانین به نیاز خود پاسخ دهد. به نوعی می توان گفت که بخش حقوقی چارچوب رفتاری انسان در جامعه را مشخص می کند. بر اساس این چارچوب رفتاری هر فرد می داند در موقعیت های مختلف از چه حقوقی برخوردار است و چه حقوقی را باید رعایت کند.

اما قانون در بخش کیفری به مفهوم بسیار مهم جرم می پردازد. در واقع در این بخش از قانون مشخص می شود که جرم چیست؟ چگونه ثابت می شود که یک فعل جرم است؟ چه مجازاتی برای آن جرم باید در نظر گرفت؟ و این مجازات به چه شکلی باید اجرا شود؟ این ها کارهایی است که وکلای این گروه مانند وکیل شکایت از پزشک به آن ها می پردازد. در واقع اگر بخواهیم یکی از مهمترین تفاوت های عملکرد بین وکیل برای فروش ملک با یک وکیل در حوزه کیفری را بیان کنیم می توانیم اینگونه بگوییم که یک وکیل در حوزه حقوقی توانایی شکایت و اعلام جرم را ندارد و این کاری است که یک وکیل کیفری می تواند انجام دهد.

وکیل برای فروش ملک (5)
وکیل برای فروش ملک (5)

وکیل برای فروش ملک و نگاه به مفهوم قرارداد

وکیل برای فروش ملک خواسته یا ناخواسته با مفهوم بسیار مهم قرارداد سر و کار دارد. در واقع فروش ملک زمانی اتفاق می افتد که قراردادی میان طرفین منعقد شده باشد. از این رو برای این که بتوانیم بهتر و دقیق تر با کارکرد وکیل برای فروش ملک آشنا شویم باید بدانیم که قرارداد چیست و در قانون به چند نوع تقسیم شده است. بر اساس این مفهوم است که می توانیم بدانیم وکیل برای فروش ملک بر اساس چه ابزارهایی می تواند کارکرد خودش را نشان دهد.

وکیل برای فروش ملک به خوبی می داند که قرارداد یکی از مهمترین اساس قانون محسوب می شود. در واقع قرارداد مشخص می کند که انسان ها چه تعهداتی نسبت به یکدیگر بر اساس یک هدف مشخص دارند. بگذارید ساده تر بیان کنیم. در جامعه هر رابطه ای که ایجاد شود خواسته یا ناخواسته بر اساس قراردادی آشکار یا پنهان است. این که شما یک خرید ساده از سوپرمارکت انجام می دهید و یا وارد رابطه ای مانند ازدواج می شوید همه و همه بر اساس قرارداد است. طبق قرارداد مشخص می شود که این رابطه بر چه اساس و هدفی شکل گرفته است و طرفین برای رسیدن به این هدف چه تعهداتی را باید اجرایی کند. نکته ای که وجود دارد این است که قرارداد از منظر قانونی قابل اتکا و استناد است. از این رو بعد از انعقاد قرارداد تمامی تعهدات از منظر قانونی لازم الاجرا هستند. این مسئله ای است که وکیلی مانند وکیل طلاق می تواند بر اساس آن کارکرد خودش را نشان دهد.

اما مسئله دیگری که در قانون وجود دارد این است که قراردادها به دو نوع لازم و جایز تقسیم شده است. در واقع تفاوت اصلی این دو نوع قرارداد در نحوه انحلال آن هاست. مسئله ای که وجود دارد این است که یک قرارداد جایز این اجازه را به طرفین می دهد که در هر زمان و هر موقعیتی بتوانند بدون در نظر گرفتن شرایط قانونی و بدون پیگرد قانونی اقدام به انحلال قرارداد کنند. اما بسیاری از قراردادهای مهم به عنوان قرارداد لازم شناخته می شوند. این قرارداد ها امکان انحلال را تنها در شرایطی خاص برای طرفین فراهم کرده است و هر نوع انحلال دیگری در قرارداد لازم می تواند پیگرد قانونی داشته باشد. حال به نظر شما وکیل برای فروش ملک بر اساس کدام نوع قرارداد کار می کند؟ یا یک وکیل تخلیه سراغ کدام یک از این قرارداد ها می رود؟

وکیل برای فروش ملک (4)
وکیل برای فروش ملک (4)

وکیل برای فروش ملک و شرایط انحلال قرارداد لازم

وکیل برای فروش ملک این وظیفه را دارد که قراردادی تنظیم کند که ملک در بهترین حالت ممکن به فروش برسد. در واقع بهترین حالت ممکن از دید قانون یعنی این که این قرارداد تا لحظه آخر و اجرایی شدن هدف اصلی پا برجا بماند و در صورت انحلال آن حقوق دو طرف رعایت شده باشد. نکته مهمی که احتمالا تا الان متوجه شده اید این است که وکیل برای فروش ملک بر اساس قرارداد لازم کار می کند. از این رو برای این که بدانیم وکیل برای فروش ملک چه کارکردی می تواند برای ما داشته باشد باید بدانیم که یک قرارداد لازم چگونه منحل می شود. این نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشته باشیم.

وکیل برای فروش ملک به خوبی می داند که یک قرارداد لازم تنها تحت یکی از شرایط چهارگانه ابطال قرارداد، انفساخ قرارداد، فسخ قرارداد و اقاله امکان انحلال دارد. ابطال قرارداد لازم بدین معنی است که ثابت شود این قرارداد از اساس باطل بوده و در آن شرایط قانونی و شرعی رعایت نشده است. بگذارید ساده تر بیان کنیم هر قراردادی در قانون از یک سری شرایط صحت عمومی و اختصاصی برخوردار است. به طور مثال در همه قرارداد ها باید اهلیت طرفین وجود داشته باشد. اهلیت بدین معنی است که فرد عاقل، بالغ و رشید باشد. عدم حضور یکی از این شروط می تواند دلیل کافی برای ابطال قرارداد محسوب شود. ابطال قرارداد از این نظر اهمیت دارد که بر اساس آن امکان ابطال سند صادر شده بر اساس قراردارد نیز ایجاد می شود.

انفساخ قرارداد بدین معنی است که شرایطی ایجاد شود که تحت کنترل طرفین نیست و بر اساس این شرایط حادث شده انحلال قرارداد تنها راه حل ممکن باشد. به طور مثال یکی از طرفین فوت کند و یا دچار جنون شود. اما شاید مهمترین مسیر انحلال یک قرارداد که برای وکیل برای فروش ملک نیز اهمیت دارد فسخ قرارداد است. در واقع طرفین در قرارداد برای اطمینان از حفظ منافع خود شرایطی را مشخص می کنند که بر اساس آن اگر منافعشان تامین نشود امکان خروج از قرارداد وجود داشته باشد. در صورتی که از این اختیارات در قرارداد استفاده شود به آن فسخ قرارداد گفته می شود. یکی از مهمترین وظایف وکیل برای فروش ملک تعیین شرایط فسخ قرارداد به شکل منطقی و منصفانه است. اقاله نیز خود قراردادی لازم است که بر اساس آن طرفین برای انحلال قرارداد اصلی توافق می کنند. قانون نیز به این توافق احترام می گذارد و دستور انحلال قرارداد را صادر می نماید.

وکیل برای فروش ملک (9)
وکیل برای فروش ملک (9)

وکیل برای فروش ملک و کارکردهای او

وکیل برای فروش ملک به جز این که می تواند در مسیر قضایی و قانونی کارایی خودش را نشان دهد کارکرد مهم دیگری نیز دارد. در واقع زمانی که در کشورهایی مانند ایران از عنوان وکیل استفاده می شود اینگونه تصور می شود که این وکیل تنها در مسیر قضایی و دادگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. اما این تفکر چندان درستی نیست. در واقع یکی از مهمترین کارکرد وکلا در حوزه مشاوره است.

بگذارید ساده تر توضیح دهیم. قانون مفهومی است که همه افراد جامعه باید نسبت به آن آگاهی داشته باشند تا بر اساس این آگاهی امکان استفاده از قانون در زندگی روزمره را پیدا کنند. اما چیزی که در همه دنیا وجود دارد این است که قانون به اندازه ای سخت و پیچیده است که امکان چنین کاری را به افراد عادی جامعه نمی دهد. در واقع یک فرد عادی در جامعه نمی داند قانون چه چیزی را چگونه بیان می کند. این سختی به اندازه ای است که حتی روخوانی ساده قانون برای بسیاری امکان پذیر نیست. همین مسئله باعث شده است که بسیاری از افراد جامعه بدون در نظر گرفتن قوانین مربوطه دست به اقدام بزنند و همین مسئله تعارضات قانونی مختلفی را ایجاد کرده است. این تعارضات هم از نظر فردی و هم از نظر اجتماعی بار مالی و روانی بسیاری دارد.

کشورهای سطح اول دنیا با دانستن این معضل مهم سعی کردند سطح جدیدی برای انواع وکلا ایجاد کنند. در واقع در این کشورها وکیل به عنوان یک مترجم قانون شناخته می شود. بنابراین افراد با مراجعه به وکیل پیش از هر اقدامی می توانند بهترین کارکرد از نظر قانونی داشته باشند و کمتر دیگر مسیرهای قضایی و قانونی شوند. این مهمترین نکته در خصوص کارکرد انواع وکلا مانند وکیل برای فروش ملک و وکیل تصادفات است.

به نوعی ما انتظار داریم وکیل برای فروش ملک بتواند نشان دهد که برای فروش یا خرید یک ملک چه مسیرهای قانونی وجود دارد و چه شرایط قانونی باید رعایت شود. یک وکیل برای فروش ملک می تواند به ما در تنظیم و تدوین قرارداد فروش یا خرید ملک کمک کند تا این قرارداد در بهترین شرایط منعقد شود. این ها همه کارایی است که می توانیم برای یک وکیل برای فروش ملک در نظر بگیریم.

وکیل برای فروش ملک (6)
وکیل برای فروش ملک (6)

وکیل برای فروش ملک را باید از کجا پیدا کنیم؟

وکیل برای فروش ملک می تواند از فر تا صد پرونده های مربوط به این حوزه را بر عهده گیرد به این اقدامات را در جهت بهبود شرایط موکلان خود انجام دهد. به بیانی بهتر شما می توانید از همان ابتدای اغاز جریان چنین پرونده هایی موضوع حقوقی را حتی در حین انعقاد قرار نیز به وکیل برای فروش ملک ارجاع دهید تا خیالتان راحت باشد تمامی مسائل به صورت قانونی در حال تهیه و تنظیم هستند و وکیل برای فروش ملک نیز می تواند به راحتی تمامی این موارد را به نحوی دقیق و بسیار حرفه ای مورد بررسی قرار دهد تا نتایج نسبتا خوبی در جریان این پرونده ها پیش آید و مسائل قانونی مختلف در جهت پیشبرد اهداف موکلان مورد احقاق قرار گیرد.

وکیل برای فروش ملک را می توان از طریق راه های متعددی پیدا کرد و حتی ممکن است در این مسیر نیز با تبلیغات بسیار زیادی روبرو شد که برخی از آنها واقعیت ندارند. اگر افراد بخواهند به صورت دقیق برای وکیل برای فروش ملک اقدام کنند تا این فرد متخصص را برای وکالت جریان پرونده های خود برگزینند باید زمان و هزینه نسبتا زیادی را صرف کنند به همین دلیل نیز به عموم افراد توصیه می کنیم که برای انتخاب وکیل برای فروش ملک از راه های معتبر قانونی که زمان و هزینه نسبتا کمی را رد پی دارند استفاده کنند. البته دقت داشته باشید که این مساله تنها در مورد وکیل برای فروش ملک نیست و حتی کسانی که به دنبال انواع دیگری از وکلا هستند و درگیر پرونده های به راحت ساده تری همانند تغییر نام شده اند هم باید به سراغ فردی متخصص بروند. وکیل تغییر نام یکی از ان دسته وکلایی است که باید در هنگام انتخاب او نیز تا حد زیادی دقت نظر داشته باشید تا درگیر چالش های متعددی همچون اطاله دادرسی و خسارات مادی و معنوی نشوید.

یکی از راه های معتبری که می توان از طریق ان وکیل برای فروش ملک را پیدا کرد آن است که از موسسات حقوقی معتبر کمک بگیرید. یکی از موسسات حقوقی معتبری که در سال های اخیر خدمات مختلف و ارزنده ای را به موکل خود و حتی تمامی مراجعانی که برای استفاده از مشاوره حقوقی اقدام کرده اند، ارائه داده است، گروه وکلای پارسا است. گروه وکلای پارسا دارای کادی حرفه و کارآزموده از بهترین وکلای پایه یک دادگستری است. .کیمیا پارسا با در نظر گرفتن نیاز های اساسی مردم بهترین وکلا همانند وکیل برای فروش ملک و حرفه ای ترین ها را به آنها معرفی می کند.

وکیل برای فروش ملک (7)
وکیل برای فروش ملک (7)

وکیل برای فروش ملک و رای وحدت رویه در مورد معاملات مالک نسبت به مال مرهونه و حقوق مرتهن

وکیل برای فروش ملک این توانایی را دارد تا در تمامی پرونده های مربوط به معاملات مالک نسبت به مال مرهونه و حقوق مرتهن نیز حضور داشته باشد. به یک نوع رای وحدت رویه در این راستا که با حضور معاملات مالک نسبت به مال مرهونه و حقوق مرتهن صادر شده است اشاره می کنیم تا با آن آشنا شوید:

با توجه به مندرجات پرو‌نده اعتراض مؤثری به عمل نیامده و چون رأی تجدیدنظر خواسته فاقد اشکال قانونی است تأیید می‌شود.»

بنا به مراتب فوق همانطور که ملاحظه می‌فرمایید در نحوه استفاده از منافع مال مرهونه‌ای که متعلق به راهن باشد از شعبه چهاردهم و شعبه بیست و یکم دیوان‌عالی کشور نظرات متفاو‌تی ابراز گردیده است شعبه 21 تنظیم قرارداد اجاره و و‌اگذاری سرقفلی را از طرف راهن به مستأ‌جر خالی از اشکال دانسته در صورتی که شعبه چهاردهم آن را مغایر با ماده (793) قانون مدنی تشخیص و نتیجه اقدام انجام شده را باطل می‌داند علی‌هذا به استناد ماده و‌احده قانون مربوط به و‌حدت رو‌یه قضایی مصوب تیرماه 1328 به منظور اتخاذ رو‌یه و‌احد قضایی تقاضای طرح موضوع را در هیأت عمومی دیوان‌عالی کشور دارد. به تاریخ رو‌ز سه شنبه 20/8/1376 جلسه و‌حدت رو‌یه قضایی هیأت عمومی دیوان‌عالی کشور به ریاست رییس دیوان‌عالی کشور و با حضور نماینده دادستان محترم کل کشور و جنابان آقایان روسا و مستشاران شعب حقوقی و کیفری دیوان‌عالی کشور تشکیل گردید:

پس از طرح موضوع و قرائت گزارش و بررسی او‌راق پرو‌نده و استماع عقیده نماینده دادستان محترم کل کشور مبنی بر:«نظر به اینکه از مسئله 19 کتاب رهن تحریرالوسیله حضرت امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه و ماده (793) قانون مدنی استفاده می‌شود که راهن حق ندارد تصرف منافی با حق مرتهن در عین مرهونه بنماید مگر با اذن مرتهن و در صورتی که مرتهن اذن بدهد راهن تنها در محدو‌ده اذن مجاز به تصرف است. مثلاً اگر مرتهن اجازه انتفاع داد، راهن نمی‌تواند مورد رهن را اجاره بدهد یا اگر اجازه اجاره داد نمی‌تواند آن را بفرو‌شد و اگر اجاره داد یا فرو‌خت فضولی و متوقف بر اجازه مرتهن است، در پرو‌نده او‌ل مرتهن با امانت گذاشتن عین مال نزد راهن، تنها اذن انتفاع به او داده است و راهن مجاز بوده شخصاً از منافع مال مورد رهن استفاده نماید و حق و‌اگذار نمودن سرقفلی را نداشته و با اعتراض و شکایت مرتهن انتقال مردو‌د و باطل است، و در پرو‌نده دو‌م گرچه این تفاو‌ت را با پرو‌نده او‌ل دارد که چنین اجازه‌ای را مرتهن نداده و راهن حق انتفاع هم نداشته، لیکن در این جهت که راهن مجاز به و‌اگذاری سرقفلی نبوده مشترک هستند با اعتراض مرتهن و‌اگذاری مردو‌د و باطل گردیده است،

وکیل برای فروش ملک (8)
وکیل براوکیل برای فروش ملک (8)

وکیل برای فروش ملک و صدور رای نهایی

وکیل برای فروش ملک به راحتی می تواند جریان دادرسی را تا مراحل صدور رای نهایی دنبال کند. بنابراین رای شعبه 14 دیوان‌عالی کشور که براین اساس صادر گردیده موجه بوده، معتقد به تأیید آن می‌باشم.» مشاو‌ره نموده و اکثریت بدین شرح رأی داده‌اند:

مطابق مواد قانون مدنی گرچه رهن موجب خرو‌ج عین مرهونه از مالکیت راهن نمی‌شود لکن برای مرتهن نسبت به مال مرهونه حق عینی و حق تقدم ایجاد می‌نماید که می‌تواند از محل فرو‌ش مال مرهونه طلب خود را استیفاء کند و معاملات مالک نسبت به مال مرهونه در صورتی که منافی حق مرتهن باشد نافذ نخواهد بود، اعم از اینکه معامله راهن بالفعل منافی حق مرتهن باشد یا بالقوه بنا به مراتب مذکور در جایی که بعد از تحقق رهن، مرتهن مال مرهونه را به تصرف راهن داده اقدام راهن در زمینه فرو‌ش و انتقال سرقفلی مغازه مرهونه به شخص ثالث بدو‌ن اذن مرتهن از جمله تصرفاتی است که با حق مرتهن منافات داشته و نافذ نیست در نتیجه رای شعبه چهاردهم دیوان‌عالی کشور که با این نظر موافقت دارد به اکثریت آراء صحیح و قانونی تشخیص می‌شود این رأی و‌فق ماده و‌احده قانون مربوط به و‌حدت رو‌یه قضایی مصوب تیرماه 1328 برای شعب دیوان‌عالی کشور و دادگاه‌ها در موارد مشابه لازم‌الاتباع است.

The post وکیل برای فروش ملک appeared first on گروه وکلای پارسا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *