وکیل تصرف عدوانی

وکیل تصرف عدوانی در تهران

وکیل تصرف عدوانی کیست و چگونه می تواند به افراد کمک کند تا رد جریان پرونده های حقوقی با موفقیت روبرو شوند؟وکیل تصرف عدوانی دارای چه مهارت ها و توانایی هایی است؟ وکیل تصرف عدوانی دقیقا دارای چه اهدافی است؟ اصلا چگونه می توانیم وکیل تصرف عدوانی را پیدا کنیم و جریان دادرسی پرونده های مختلف را به او واگذار کنیم؟ وکیل تصرف عدوانی باید دارای چه خصوصیات و ویژگی هایی باشد تا بتوانیم به او اعتماد کنیم و برای انعقاد قرارداد وکالت اقدام کنیم؟

وکیل تصرف عدوانی یکی از بهترین وکلایی است که در سال های گذشته توانسته است خدمات حقوقی بسیار خوبی را به موکلان خود ارائه دهد. وکیل تصرف عدوانی در هنگام مواجه با پرونده های مربوط به تصرف عدوانی می تواند با استفاده از ادله مناسب و مدارک کافی برای دفاع از موکل خود اقدام کند.

وکیل تصرف عدوانی می تواند با ارائه دادخواست حقوقی جریان دعوای قانونی را از طریق محاکم قضایی اقدام کند. وکیل تصرف عدوانی دارای پروانه وکالت است و به عنوان وکیل پایه یک دادگستری می تواند وکالت دعاوی حقوقی مربوط به تصرف عدوانی را بر عهده گیرد و با تکیه بر تخصص و توانایی های که در سال های اخیر جمع آوری کرده است جریان دادرسی پرونده را بهترین نحو ممکن پیش ببرد.

وکیل تصرف عدوانی با دیگر وکلای پایه یک دادگستری متفاوت است و تخصص هایی که دارد کاملا متفاوت از آنها است. وکیل تصرف عدوانی دارای تخصص هایی مانند فن مذاکره و ارائه مدارک و دلایل استنباطی است. مدار و دلایلی که برای پرونده های تصرف عدوانی ارائه می شوند باید کاملا استدلالی باشد و مستند بر وقوع جرم، همین موضوع باعث میشود تا کار وکیل تصرف عدوانی در جریان جنین پرونده هایی تا حد بسیار زیادی سخت باشد و هر کسی از عهده انجام آن بر نیاید.

وکیل تصرف عدوانی (3)
وکیل تصرف عدوانی (3)

وکیل تصرف عدوانی را بشناسید.

وقتی در مورد وکیل تصرف عدوانی صحبت می کنیم ممکن است این تفکر اشتباه در ذهن بسیاری از افراد بوجود آید که این وکیل حرفه و متخصص با دیگر وکلایی که در اطراف آنها وجود دارد تفاوت خاصی ندارد. اما شما باید این موضوع را بدانید که وکیل تصرف عدوانی دارای تجربیات و تخصص هایی است که بسیاری از وکلای دادگستری از آنها اطلاعی ندارند و هرگونه مشکل و چالش در جریان چنین پرونده هایی باعث می شود تا افراد دچار اسیب ها و خسارات بسیار زیادی شوند، پسورد هنگام انتخاب وکیل تصرف عدوانی باید دقت فراوان داشت تا وکیلی مناسب با جریان پرونه را انتخاب کرد.

وکیل تصرف عدوانی بر اساس تجربیاتی که دارد می تواند بهترین راهکار های قانونی را برای جریان پرونده های حقوقی پیدا کند و این مباحث می شود تا طرفین پرونده تا حد زیادی دچار مشکلات ناشی از اطناب پرونده نشوند. اطناب جریان پرونده یکی از مهمترین مشکلات کسانی است که در سال های اخیر در جریان پرونده های مربوط به تصرف عدوانی باعث اتلاف وقت و هزینه های افراد شده است. با کمک وکیل تصرف عدوانی می توان از بوجود آمدن چنین مشکلاتی جلوگیری کرد و از طرفی دیگر نیز مانع از به هدر رفتن هزینه و زمان افرادی که درگیر جریان دادرسی آنها می شوند شد.

اگر شما جز آن دسته از کسانی هستید که می خواهید به سراغ وکیل تصرف عدوانی بروید به شما توصیه می کنیم که اطلاعات لازم را در مورد این وکیل جمع اوری کنید تا در جریان پرونده دچار مشکل نشوید و هزینه و زمان شما از دست نرود. در ادامه مطلب با همراه باشید تا به ویژگی ها و خصوصیاتی که باید در مورد وکیل تصرف عدوانی بدانید اشاره کنیم.

وکیل تصرف عدوانی و ویژگی های او

وکیل تصرف عدوانی باید دارای ویژگی های مختلفی باشد تا بتوان به او اعتماد کرد. وکیل تصرف عدوانی باید تمامی ویژگی هایی که به آنها اشاره می کنیم را داشته باشد تا بتوانیم با کمک او در جریان دادرسی پرونده به بهترین نحو ممکن در جهت احقاق حقوق خود حرکت کنیم. به چند مورد از ویژگی های وکیل تصرف عدوانی اشاره می کنیم تا با انها اشنا شوید:

وکیل تصرف عدوانی باید دارای تحصیلات حقوقی باشد و پروانه وکالت خود را هم دریافت کرده باشد. برخی از افرادی که ادعا می کنند می توانند وکالت پرونده های مربوط به تصرف عدوانی را بر عهده گیرند اصلا در رشته حقوق هیچ سررشته ای ندارند و یا حتی اگر هم داشته باشند، پروانه وکالت خود را دریافت نکرده اند. جالب است بدانید که برخی از وکلای پایه یک دادگستری هم با وجود داشتن پروانه وکالت، مدت اعتبار مدرک آنها گذشته است. پس شما باید در مورد وکیل تصرف عدوانی تمامی اطلاعات لازم را کسب کنید تا بدانید که اصلا این وکیل متخصص دارای مدرک قابل اعتبار برای وکالت پرونده است یا خیر.

دومین ویژگی وکیل تصرف عدوانی آن است که باید دارای تجربه باشد.شاید وقتی در مورد وکیل تصرف عدوانی صحبت می کنیم شما با خود فکر کیند که همه وکلا دارای تجربه لازم در این زمینه هستند اما حقیقت آن است که چنین مسئله ای وجود ندارد و همه وکلای پایه یک دادگستری به هیچ عنوان دارای تجربیا لازم نیستند. چرا که هر وکیلی در رزومه کاری خود معمولا در جریان پرونده های گوناگونی تخصص دارند. تخصص های هر وکیلی بر اساس پرونده هایی که وکالت آنها را بر عهده می گیرند، تفاوت دارد. وکیل تصرف عدوانی به دلیلی انکه د ردره وکالت خود، پرونده های مختلف تصرف عدوانی را به نتیجه رسانده است به همین دلیل هم تجربیات لازم را در مورد پرونده های تصرف عدوانی است.

سومین ویژگی و مهم ترین خصوصیت وکیل تصرف عدوانی آن است که دارای فن مذاکره است. وکیل تصرف عدوانی و دلیل آن که دارای بیان مناسب و حقوقی است به راحتی میتواند در دادگاه حضور یابد و برای دفاع از حقوق موکل خود از مفاد قانونی مناسب استفاده کند. فن مذاکره جز اون دسته از ویژگی هایی است که تمامی وکلای پایه یک دادگستری ندارند اما کسانی که دارای وکیل تصرف عدوانی هستند بهتر است وکلای دیگر می توانند پرونده را به نتیجه برسند.

در نهایت درمورد وکیل تصرف عدوانی به این موضوع دقت داشته باشید که این وکیل حرفه ای و متخصص باید صبور و متعهد به حقوق موکل خود باشد و در صورت عجول بودن و بی تفاوت بودن چنین وکیلی نمی توان انتظار موفقیت در جریان دادرسی پرونده را داشت. وکیل تصرف عدوانی باید با صبر و حوصله پرونده مربوطه را مورد بررسی قرار دهد و با توانایی هایی که دارد در مورد آن دقت کند تا کوتاه ترین و بهترین راه حل قانونی را برای جریان چنین پرونده هایی را پیدا کند.

وکیل تصرف عدوانی و تنظیم اسناد قانونی

وکیل تصرف عدوانی می تواند دادخواست های حقوقی و اسناد قانونی معتبر مربوط به دعاوی تصرف را آماده کند. وکیل تصرف عدوانی برای اینکه یک دعوای حقوقی را آغاز کند باید در ابتدا با وکالت نامه ای که از موکل خود دارد، دادخواست قانونی مبنی بر طرح دعوای تصرف عدوانی را مطرح کند.

وکیل تصرف عدوانی تمامی لوایح و دفاعیه هایی را که در اثنای جریان پرونده برای دفاع از حقوق موکل خود باید ارائه دهد را نیز میتواند تالیف کند و آنها را در کوتاه ترین زمان ممکن برای دفاع از موکل خود در هر مرحله دادرسی به دادگاه ارائه دهد. تهیه و تنظیم لوایح و دادخواست های قانونی مربوط به تصرف عدوانی کار ساده ای نیست و باید توسط یک فرد متخصص انجام شود. وکیل تصرف عدوانی از تمامی مفاد قانونی و اسناد لازم استفاده می کند تا پرونده به نتیجه برسد.

جالب است بدانید که وکیل تصرف عدوانی تنها برای ارائه دادخواست حقوقی از جانب خواهان پرونده حضور نمی یابد و این توانایی را دارد تا برای دفاع از خوانده پرونده نیز اقدام کند. یکی از مسائل مهم و بسیار قابل توجه آن است که در برخی از موارد ممکن است کسی که به عنوان متهم پرونده تصرف عدوانی در دادگاه حضور می یابد در حقیقت ماجرا مرتکب چنین جرمی نشده باشد و فقط به دلیل اتهاماتی که خواهان به او وارد کرده است در دادگاه حضور پیدا کرده باشد.

در چنین مواقعی در صورت عدم رفع اتهام ممکن است فرد مذکور به مجازاتی محکوم شود که واقعا در حق او باشد و باعث ایجاد مشکلات بسیار زیادی در زندگی او شود و در نهایت نیز مجبور شوند آسیب ها و خسارات مادی بسیار زیادی را پرداخت کند که حتی توانایی پرداخت انها را هم ندارد. در چنین مواقعی وکیل تصرف عدوانی می تواند برای دفاع از حقوق متهمان نیز در دادگاه حضور یابد.

مسئله دیگری که باید بدانید آن است که حتی اگر فردی به طور واقعی نیز مرتکب جرم تصرف عدوانی شده باشد هم باید از ر کمک بگیرد تا بتواند به حداقل ترین مجازات محکوم شود. وکیل تصرف عدوانی برای تنظیم دفاعیه های مختلفی که به نفع موکل خود ارائه می دهد از دلایل و مدارک کافی کمک میگیرد تا جریان پرونده به نتیجه برسد.

وکیل تصرف عدوانی (2)
وکیل تصرف عدوانی (2)

وکیل تصرف عدوانی و مشاوره حقوقی با او

وکیل تصرف عدوانی می تواند از راه های مختلفی مشاوره حقوقی به موکلان خود ارائه دهد اما سوالی که طرح می شود آن است که افراد چگونه می توانند از مزایای حقوقی مشاوره حقوقی با وکیل تصرف عدوانی استفاده کنند؟ رد پاسخ به چنین سوالاتی باید بگوییم وکیل تصرف عدوانی از طریق مشاوره حضوری و غیر حضوری می تواند به سوالات موکلان خود پاسخ دهد و ابهامات ذهنی انها را برطرف کند.

مشاوره حضوری با وکیل تصرف عدوانی یکی از متداول ترین و رایج ترین راه هایی است که می توان با استفاده از آن به افراد کمک کرد تا در جریان دادرسی با مشکلات کمتری مواجه شوند. وکیل تصرف عدوانی می تواند بهترین خدمات حقوقی را به تمامی متقاضیانی که به دفتر وکالت او مراجعه می کنند ارائه دهد و فرقی ندارد که این افراد جز موکلان او باشند یا نباشند. هر کسی که قصد مشاوره با وکیل تصرف عدوانی را داشته باشد بدون هیچ گونه محدودیت می تواند از او کمک کرد تا در جلسه مشاوره حقوقی تمامی مسائل و ابهاماتی که در ذهنشان وجود دارد را حل کنند.

مشاوره غیر حضوری با وکیل تصرف عدوانی نیز یکی دیگر از راه هایی است که می توان با وکیل تصرف عدوانی مشورت کرد. مشاوره غیر حضوری معمولا بیشتر مختص کسانی است که به وکیل تصرف عدوانی دسترسی ندارند و نمی توانند به دفتر وکالت او مراجعه کنند. در چنین حالتی آنها به راحتی می توانند از طریق تلفن همراه و خط تلفن با وکیل تصرف عدوانی تماس بگیرند یا به صورت چت در واتساپ و دیگر شبکه های مجازی با وکیل تصرف عدوانی گفتگو کنند و از مزایای مشاوره از راه دور استفاده کنند.

وکیل تصرف عدوانی با تکیه بر تجربیات و توانایی هایی که دارد به راحتی می تواند پاسخ تمامی پرسش های قانونی را رد جلسات مشاوره ای ارائه دهد و تمامی جوانب حقوقی پرونده های مختلف تصرف عدوانی را به طور کامل مورد بررسی قرار دهد تا راهی مناسب برای چنین پرونده هایی پیدا کند.

هزینه وکیل تصرف عدوانی

هنگامی که دعوای تصرف عدوانی پیش می اید بهتر است سریعا از همان ابتدای پرنده به سراغ وکیل تصرف عدوانی بروید. در صورت بروز اختلال در جریان جنینی پرونده هایی ممکن است دیگگر نتوانید به راحتی حقوق خود را اخذ کنید و از تضییع آن جلوگیری کنید.

در مورد دستمزد وکیل تصرف عدوانی نمی توان عدد دقیقی را ارائه داد اما شماید بدانید که هزینه وکیل تصرف عدوانی بر اساس میزان توانایی وکیل تصرف عدوانی، موضوع پرونده، جریان دادرسی پرونده تصرف عدوانی، میزان پیچیدگی پرونده و….. تعیین می شود. اما مسئله مهمی که برای همه واضح استان است که دستمزد وکیل تصرف عدوانی در مقابل خدماتی که ارائه می دهد کاملا مقرون به صرفه است.

وکیل تصرف عدوانی با اقدامات بسیار مهم و اسناد قانونی که ارائه می دهد به راحتی می تواند از بوجود آمدن بسیاری از مشکلات و آسیب ها و خسارات جبران ناپذیر ناشی از صدور حکم نهایی پرونده های تصرف عدوانی جلوگیری کند و باعث احقاق حقوق افراد ذی حق شود.

اگر شما به دنبال وکیل تصرف عدوانی حرفه ای می گردید و نمی دانید این وکیل با تجربه را از کجا پیدا کنید به شما توصیه می کنیم که از گروه وکلای پارسا کمک بگیرید. گروه وکلای پارسا دارای سال ها سابقه در زمینه وکالت پرونده های مختلف تصرف عدوانی است و از بهترین و متخصص ترین وکلایی که در این زمینه دارای سابقه درخشانی هستند کمک می گیرد و باعث ایجاد ارتباط میان عموم مردم با بهترین وکیل تصرف عدوانی می شود.

قانون جلوگیری از تصرف عدوانی چه می گوید؟

وکیل تصرف عدوانی کسی است که بر تمامی قوانین و مسائل مربوط به چند پرونده هایی اگاهی دارد و می تواند با توجه به چنین قوانینی بهترین عملکرد را در جریان پرونده های مختلف از خود به نمایش بگذارد. به قوانین مهم مربوط به تصرف عدوانی اشاره می کنیم تا با انها اشنا شوید و اطلاعاتتان در مورد آنها افزایش پیدا کند:

در هر مورد که کسی برای خارج کردن مال منقول از تصرف متصرف بدون رضایت او اقدام کند و یا مزاحم استفاده متصرف گردد مامورین شهربانی و ژاندارمری هر یک در حوزه استحفاظی خود مکلفند به درخواست شاکی از مزاحمت و اقداماتی که برای تصرف عدوانی می شود جلوگیری نمایند اگرچه عمل مزبور به استناد ادعای حقی نسبت به آن مال باشد.

هر گاه کسی مال غیر منقولی را که در تصرف غیر بوده است عدوانا تصرف کرده و یا مزاحم استفاده متصرف شده باشد و یا استفاده از حق انتفاع یا ارتفاق دیگری ممانعت کرده باشد و بیش از یک ماه از تاریخ وقوع تصرف یا آغاز مزاحمت یا ممانعت نگذشته باشد دادستان شهرستان محل وقوع مال یا دادرس دادگاه های بخش مستقل و سیار به قائم مقامی دادستان در حوزه صلاحیت خود مکلفند به شکایت شاکی رسیدگی و حکم مقتضی صادر نمایند اگرچه اعمال مذکور به استناد ادعای حقی نسبت به آن مال باشد.

در مورد ماده قبل هر گاه اقدام به تصرف عدوانی و مزاحمت یا ممانعت از حق ، مشهود ماموران شهربانی و ژاندارمری باشد ماموران مزبور مکلفند به موضوع شکایت خواهان رسیدگی و با حفظ وضع موجود از انجام اقدامات بعدی خوانده جلوگیری نمایند و جریان را به مراجع مذکور در ماده قبل اطلاع داده طبق نظر مراجع مزبور اقدام نمایند.

هر گاه به سبب تجاوز بیم وقوع جنحه یا جنایتی برود ماموران شهربانی یا ژاندارمری باید فورا از وقوع هرگونه جرمی در حدود وظایف خود جلوگیری نمایند.

هر یک از طرفین دعوی برای اقامه دلیل مهلت بخواهد مرجع رسیدگی کننده می تواند برای یک بار و حداکثر پانزده روز مهلت بدهد مگر آن که به تشخیص مرجع مذکور آن دلیل موثر در دعوی نباشد و یا تقاضا به منزله اطاله رسیدگی صورت گرفته باشد.

در دعاوی تصرف عدوانی و مزاحمت و ممانعت از حق ابراز سند مالکیت دلیل بر سبق تصرف و استفاده از حق می باشد مگر آن که طرف دیگر دعوی سبق تصرف و استفاده از حق خود را به طرق دیگر ثابت نماید و در هر حال که خواهان باید ثابت کند که از تاریخ تصرف عدوانی یا مزاحمت یا ممانعت از حق بیش از یک ماه نگذشته باشد.

روابط مالک مالک و مستاجر اجرا می شود و در دعوی تخلیه در معاملات رهنی و شرطی و یا حق استرداد و نیز در مواردی که بین صاحب مال و امین یا متصرف ، قرارداد و شرایط خاصی برای تخلیه یا استرداد باشد مقررات این ماده اجرا نخواهد شد.

وکیل تصرف عدوانی (4)
وکیل تصرف عدوانی (4)

چند نکته قانونی مهم که باید به کمک وکیل تصرف عدوانی بدانید:

در صورتی که دو یا چند نفر مال غیر منقولی را مشترکا در تصرف داشته یا استفاده می کرده اند و بعضی از آنان مانع تصرف یا مزاحم یا مانع استفاده بعضی دیگر شود موضوع بر حسب مورد در حکم تصرف عدوانی یا مزاحمت یا ممانعت از حق محسوب و مشمول مقررات این قانون خواهد بود.

دعاوی مربوط به قطع آب و انشعاب تلفن و جریان گاز و برق و وسایل تهویه و نقاله (از قبیل آسانسور و پله برقی ) که مورد استفاده در اموال غیر منقول است مشمول مقررات این قانون می باشد مگر این که اقدامات فوق از طرف موسسات مربوط اعم از دولتی یا خصوصی به اجازه قانون یا مستند به قرارداد صورت گرفته باشد.

هر گاه شخص ثالثی در موضوع رسیدگی به دعوی تصرف عدوانی یا مزاحمت یا ممانعت از حق در حدود مقررات این قانون خود را ذینفع بداند مادام که رسیدگی خاتمه نیافته اعم از این که دعوی در مرحله بدوی یا پژوهشی باشد می تواند وارد دعوی شود و مرجع مربوط به این امر نیز رسیدگی و حکم مقتضی صادر خواهد کرد.

مستاجر راسا و مباشر و خادم و کارگر و به طور کلی اشخاصی که ملکی را قبل از قبل دیگری متصرفند می توانند به قائم مقامی مالک طبق مقررات این قانون شکایت کنند.

اگر در جریان رسیدگی به دعوی تصرف عدوانی یا مزاحمت با ممانعت از حق مستند ابرازی یکی از طرفین با رعایت مفاد قانون مدنی مورد تردید یا انکار یا جعل قرار گیرد اعم از این که تعیین جاعل شده یا نشده باشد چنانچه سند مزبور موثر در دعوی باشد و نتوان از طریق دیگری حقیقت را احراز نمود مرجع رسیدگی کننده به اصالت سند نیز رسیدگی خواهد کرد. در این صورت تصمیم مرجع رسیدگی در مورد سند فقط در همان دعوی موثر است .

در صورتی که مدعی تصرف عدوانی و یا مزاحمت یا ممانعت از حق قبل یا بعد از طرح دعوی طبق این قانون همین دعوی را مطابق قانون آیین دادرسی مدنی در دادگاه نیز مطرح نموده باشد یا بنماید دیگر به شکایت نامبرده بر اساس این قانون رسیدگی نخواهد شد مگر آن که مدعی ظرف ده روز از تاریخ اخطار مرجع رسیدگی کننده دادخواست خود را از دادگاه مسترد و گواهی آن را تقدیم نماید.

در صورتی که مرجع رسیدگی کننده دلائل شکایت را قوی بداند به درخواست خواهان موقتا دستور جلوگیری از ایجاد یا تکمیل اعیانی از قبیل احداث بنا یا غرس اشجار یا کشت و زرع در ملک مورد دعوی و یا جلوگیری از ادامه مزاحمت یا ممانعت حق را صادر خواهد کرد و این دستور با صدور حکم به رد دعوی مرتفع می شود مگر این که مرجع پژوهشی دستور مجددی در این مورد صادر کند.

آرایی که به موجب مقررات این قانون از طرف دادسرای شهرستان و یا دادگاه بخش مستقل و یا دادگاه سیار به قائم مقامی دادستان صادر می شود ظرف ده روز از تاریخ ابلاغ قابل رسیدگی پژوهشی در دادگاه شهرستان محل وقوع مال غیر منقول می باشد. رسیدگی پژوهشی خارج از نوبت و بدون رعایت تشریفات آیین دادرسی مدنی به عمل خواهد آمد رای دادگاه شهرستان قطعی است .

مقالات حقوقی:

وکیل تصادفات

وکیل مهریه

وکیل طلاق

وکیل ملکی

وکیل کیفری

وکیل حقوقی

وکیل برای کلاهبرداری

The post وکیل تصرف عدوانی appeared first on گروه وکلای پارسا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *