وکیل جرایم سیاسی

وکیل جرایم سیاسی

وکیل جرایم سیاسی یکی از بهترین و متخصص ترین وکلایی است که برای مقابله با جرایم سیاسی در جامعه به فعالیت میپردازد و با تمامی مسائل و نکات مربوط به چنین پرونده هایی آشنایی دارد و به خوبی می داند که چگونه باید جریان دادرسی پرونده های مختلف را به نتیجه برساند و انها را به شیوه ای مناسب سازماندهی کند. بسیاری از افراد با وکیل جرایم سیاسی آشنایی ندارند و نمی دانند وکیل جرایم سیاسی دارای چه خصوصیاتی هستند و چه مهارت هایی دارند. وکیل جرایم سیاسی را باید در ابتدا مورد شناسایی قرار داد تا بتوان بهترین گزینه را برای جریان دادرسی پرونده های مختلف انتخاب کرد.

وکیل جرایم سیاسی در مقایسه با دیگر وکلای پایه یک دادگستری دارای شرایط و مهارت های مختلفی است که نمیتوان آنها را نادیده گرفت. از آنجایی که حوزه کاری وکیل جرایم سیاسی ارتباط مستقیمی با مسائل سیاسی دارد.

وکیل جرایم سیاسی (4)
وکیل جرایم سیاسی (4)

وکیل جرایم سیاسی در جامعه امروز

وکیل جرایم سیاسی در سال های اخیر توانسته است وظایف متعددی را بر عهده گیرد و آنها را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. برای انکه بتوان بهترین وکیل جرایم سیاسی را پیدا کرد باید از موسسات معتبر و مراکز حقوقی مختلفی که در این حوزه فعالیت می کنند کمک گرفت. شاید برخی از افراد با خود اینگونه فکر کنند که تمامی مراکزی به ارائه خدمات حقوقی می پردازند به راحتی می توانند وکیل جرایم سیاسی را معرفی کنند اما شما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که تمامی این مراکز نمی توانند دارای اعتبار کافی باشند و جریان دادرسی پرونده های مختلف را به نحو صحیحی پیش ببرنند.

بهترین وکیل جرایم سیاسی کسی است که بتواند جریان دعاوی حقوقی مختلف رال در مدت زمانی کوتاه به نتیجه برساند و با استفاده از دانش حقوقی که دارد شرایط نسبتا مساعدی را رد جریان پرونده بوجود آورد. برخی از افرادی که با خود فکر میکنند که نمی توانند وکیل جرایم سیاسی را پیدا کنند باید به دنبال راهکاری باشند که در مدت زمانی کوتاه جريان پرونده های مختلف را به نتیجه برسند و از فردی حرفه ای در این حوزه کمک بگیرند. موسسه حقوقی وکلای پارسا می تواند تمامی مشاوره های لازم در این زمینه را ارائه دهد و شرایط نسبتا مساعدی را برای افراد بوجود آورد تا در مدت زمانی کوتاه وکیل مورد نظر خود را پیدا کنند و از او کمک بگیرند و جریان دادرسی پرونده خود را پیش ببرند.

عموم مردم می توانند به راحتی به وکیل جرایم سیاسی مراجعه کنند و هیچگونه تفاوتی میان انها وجود ندارد که باعث شود زنان نتوانند از وکیل جرایم سیاسی کمک بگیرند. هر کسی در هر سن و سال و با هر ویژگی شخصیتی به راحتی می تواند به وکیل جرایم سیاسی مراجعه کند و سوالات خود را بپرسد تا راه حلی مناسب به انان ارائه شود و بتوانند جریان مسائل مختلفی که به طور روزانه پیش می اید را مورد بررسی قرار دهند و دیگر زمان و هزینه امان از دست نرود.

وکیل جرایم سیاسی (3)
وکیل جرایم سیاسی (3)

وکیل جرایم سیاسی و مشاوره عمومی

وکیل جرایم سیاسی می تواند به تمامی کسانی که با مشکلات سیاسی روبرو میشوند کمک کند تا در مدت زمانی کوتاه پاسخ سوالات خود را پیدا کنند. اما مسئله مهمی که وجود دارد آن است که وکیل جرایم سیاسی تا زمانی که وکالتنامه موکل خود را نداشته باشد نمیتواند به صورت حضوری و شخصی جریان پرونده های مختلف را بررسی کند و همین موضوع باعث می شود تا شرایط نسبتا سختی برای افراد بوجود اید.

برخی از افراد به اشتباه با خود فکر می کنند که تنها کسانی می توانند از خدمات مشاوره ای وکیل جرایم سیاسی استفاده کنند که اقدام به انعقاد قرارداد با او کرده باشند اما این موضوع حقیقت ندارد. حقیقت آن است که عموم مردم به راحتی می توانند از خدمات وکیل جرایم سیاسی استفاده کنند و جریان پرونده های خود را تا حد زیادی به خوبی پیش ببرند. هر کی که به دفتر وکالت وکیل جرایم سیاسی مراجعه می کند یا حتی با وکیل جرایم سیاسی تماس می گیرد می تواند از او بخواهد تا به ارائه خدمات مشاوره ای بپردازد.

اما مسئله ای که به آن اشاره کردیم آن است که افرادی که میخواهند از خدمات وکالتی نیز استفاده کنند باید حتما در ابتدا اقدام به انعقاد قرارداد وکالت کنند و سپس شرایط پرونده خود را به وکیل جرایم سیاسی بسپارند. وکیل جرایم سیاسی بهتر از هر کسی می تواند جریان چنین پرونده هایی را رسیدگی کند و مسئله را به طور کامل تشریح کند تا راه حلی مناسب برای به نتیجه رساندن آن را پیدا کند.

بسیاری از افرادی که دارای شرایط های مختلف در جریان پرونده های سیاسی هستند باید این موضوع را بدانند که تنها با کمک وکیل جرایم سیاسی می توانند مسائل مختلف مربوط به این پرونده ها را تا حد زیادی مورد حل و فصل قرار دهند و آنها را به نتیجه برسند. در چنین شرایطی عموم مردم می توانند به راحتی سوالات خود را از وکیل جرایم سیاسی بپرسند و از راه های مختلف مشاوره حقوقی استفاده کنند. اکنون که در مورد راه های مختلف مشاوره حقوقی با وکیل جرایم سیاسی صحبت می کنیم ممکن این وال برای بسیاری از افراد مطرح شود که اصلا باید از کدام راه برای ارتباط برقرار کردن با وکیل جرایم سیاسی استفاده کنیم تا جریان دادرسی پرونده خود را بهترین نحو ممکن پیش ببریم . در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا در مورد وکیل جرایم سیاسی صحبت کنیم و مسائل مختلف مربوط به آن را بیان کنیم.

وکیل جرایم سیاسی (2)
وکیل جرایم سیاسی (2)

راه های مشورت با وکیل جرایم سیاسی به چه مواردی تقسیم می شود؟

وکیل جرایم سیاسی می تواند راه های مختلفی را برای ارائه مشاوره حقوقی به افراد ارائه دهد و هر شخصی باید با توجه به شرایطی که دارد یکی از این راه ها را برای ارتباط با وکیل مورد نظر خود استفاده کند. اگر شما نیز جزء آن دسته از کسانی هستید که می خواهید با وکیل جرایم سیاسی مشورت کنید و نمی دانید که باید از چه راهی استفاده کنید و چگونه با این وکیل حرفه ای صحبت کنید به شما توصیه می کنیم که در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به طور خلاصه به معرفی این موارد بپردازیم.

کسانی که دارای مضیقه وقت هستند و این فرصت را نداند تا به صورت حضوری به دفتر وکالت وکیل جرایم سیاسی مراجعه کنند بهتر است در ابتدا به سراغ روش های غیر حضوری بروند تا سوالات خود را مطرح کنند. مشاوره غیر حضوری با وکیل جرایم سیاسی از طریق راه های مانند مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی امکان پذیر است. همه افراد می توانند به راحتی بدون هیچ گونه نگرانی در هر شرایط و زمانی که هستند با وکیل جرایم سیاسی ارتباط برقرار کنند و سوالات خود را به طور کامل بپرسند تا با وکیل جرایم سیاسی مشورت کنند و از تخصص ها و مهارت های او استفاده کنند. برخی از افرادی که در سال های اخیر دچار شکست در پرونده های سیاسی شدند و نتوانستند برای احقاق حقوق خود اقدام کنند، حقیقتا هیچ اطلاع قانونی در مورد شرایط پرونده خود نداشتند و نمی دانستند باید از چه کسی و به چه نحوی کمک بگیرند تا راه های جلوگیری از تضییع حقوق به آنها معرفی شود.

امروزه وکیل جرایم سیاسی با در نظر گرفتن این موضوع سعی کرده است تا راه های مشاوره را بسیار ساده تر از قبل کنند تا عموم مردم بتوانند سوالات خود را از وکیل جرایم سیاسی بپرسند و به راحتی راه های مناسب برای حل مشکلات حقوقی را پیدا کنند و زمان و هزینه امان از دست نرود.

به کسانی که جریان پرونده آنها دارای پیچیدگی کمتر است و شرایط آن نسبتا پیچیده نیست پیشنهاد می کنیم که از روش های مشاوره ای غیر حضوری استفاده کنند اما در مواردی که جریان پرونده دارای پیچیدگی های گسترده است بهتر است از وکیل جرایم سیاسی برای تعیین نوع جلسه مشاوره حقوقی کمک گرفت. وکیل جرایم سیاسی بهتر از هر کس دیگری می تواند به افراد کمک کند تا نوع پرونده را بشناسند و برای حل مشکل خود اقدام کنند.

بنابراین امروزه بسیاری از افرادی که به دنبال روش های مشاوره با وکیل جرایم سیاسی هستند به راحتی می توانند از طریق تلفن همراه یا اینترنت به صورت غیر حضوری بدون انکه هزینه مسافت های طولانی را پرداخت کنند به راحتی سوالات خود را از وکیل مورد نظر خود بپرسند تا بدون اینکه زمان آنها از دست رود راهی مناسب برای رفع مشکلات قانونی خود توسط یک فرد متخصص پیدا کنند.

وکیل جرایم سیاسی (1)
وکیل جرایم سیاسی (1)

چرا وکیل جرایم سیاسی ؟

یکی از سوالات اساسی و بسیار مهمی که ممکن است برای بسیاری از افراد پیش آید آن است که چرا اصلا باید به وکیل جرایم سیاسی مراجعه کنیم؟ آیا می توان جریان پرونده خود را به دیگر وکلای پایه یک دادگستری واگذار کرد تا عنان روند حقوقی را مورد پیگیری قرار دهند؟ پاسخ این سوال کاملا واضح است. برای موفقیت در هرکاری بهتر است آن کار را به فرد متخصص و حرفه ای در آن رشته واگذار کرد تا جریان را مورد پیگیری قرار دهد.

امروزه در تمامی جوامع شاهد آن هستیم که دنیا به سمت پیشرفت پیش می رود و عموم جریان پرونده های مختلف نیز باید به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرند تا به نتایجی مناسب بتوان دست پیدا کرد. این موضوع کاملا درست است که تمامی وکلای پایه یک دادگستری توانایی رسیدگی به پرونده های مختلف را دارند اما حقیقت آن است که بهتر است بر اساس موضوع هر پرونده ان را به فردی متخصص و حرفه ای در همان حوزه ارجاع داد تا جریان را به بهترین نحو ممکن رسیدگی کند و امکان موفقیت رد آن را افزایش دهد.

در مورد پرونده های سیاسی نیز این موضوع کاملا صدق می کند. به تمامی کسانی که درگیر پرونده های سیاسی هستند توصیه می شود که جریان پرونده خود را به وکیل جرایم سیاسی بسپارند تا به بهترین نحو ممکن بررسی شود. وکیل جرایم سیاسی با توجه به تجربیات و مهارت هایی که دارد می تواند موضوع مربوطه را به بهترین نحو ممکن پیگیری کند.

وکیل جرایم سیاسی (1)
وکیل جرایم سیاسی (1)

وکیل جرایم سیاسی باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

وکیل جرایم سیاسی در مقایسه با دیگر وکلایی که به صورت تخصصی به معرفی آنها پرداختیم دارای تفاوت هایی است و باید دارای ویژگی های مختلفی باشد تا بتوان به او اطمینان کرد و جریان دادرسی پرونده های احساسی همچون پرونده های سیاسی را به آنها واگذار کرد. وکیل جرایم سیاسی در سال های اخیر توانسته است جریان پرونده های مختلفی را به صورت جدی مورد بررسی و پیگیری قرار داد و آنها را با استفاده از تخصص هایی که دارد به نحو احسن پیگیری کنند. به چند مورد از اساسی ترین و مهم ترین ویژگی های وکیل جرایم سیاسی اشاره می کنیم تا با انها اشنا شوید و سوالات ذهنی شما برطرف شود:

اولین و مهمترین ویژگی وکیل جرایم سیاسی آن است که باید دارای دانش حقوقی باشد. دانش حقوقی وکیل جرایم سیاسی به مسائل تحصیلی و دانش های پژوهشی او بستگی دارد. وکیل جرایم سیاسی بهترین کسی است که می تواند در جریان پرونده های مختلف سیاسی با تکیه بر دانش حقوقی که دارد جریان دارسی بسیاری از پرونده ها را به نحوی مناسب و به گونه ای پیش ببرد که به موکل خود کمترین آسیب وارد شود.

دقت داشته باشید که وکیل جرایم سیاسی علاوه بر آنکه دارای دانش حقوقی است باید دارای اطلاعات بروزی باشد و بتواند از تمامی اخبار و مسائل جدیدی که توسط دولت در مورد مسائل سیاسی مختلف صادر می گردد به خوبی اطلاع داشته باشد و بتواند آنها را به نحو صحیح اجرا کند.

وکیل جرایم سیاسی باید دارای توانایی ارائه مشاوره و. پاسخ دهی به تمامی سوالات قانونی افراد باشد. بسیاری از کسانی که می خواهند به وکیل جرایم سیاسی مراجعه کنند و جریان پرونده خود را به او بسپارند باید این موضوع را بدانند که فردی که به عنوان وکیل جرایم سیاسی جریان پرونده آنها را بر عهده می گیرد باید توانایی پاسخ دهی به سوالات افراد در مدت زمانی کوتاه را داشته باشد. برخخی از افراد با خود فکر می کنند که وکیل جرایم سیاسی نمی تواند عملکرد خوبی در جریان دادرسی داشته باشد اما باید این موضوع را مورد توجه داشته باشند که رد صورتی که وکیل جرایم سیاسی دارای تسلط کافی بر مسائل قانونی باشد و از تمامی مسائل حقوقی اطلاع داشته باشد به خوبی می تواند از عهده وکالت پرونده های سیاسی نیز بر آید و آنها را به نحوی مناسب به نتیجه برساند.

از دیگر ویژگی های وکیل جرایم سیاسی آن است که این وکیل متخصص و حرفه ای این توانایی را دارد که اسرار موکل خود را حفظ کند و به راحتی آنها را در اختیار دیگران قرار ندهید. وکیل جرایم سیاسی باید به مسائل اخلاقی معتقد باشد و بتواند تمامی چارچوب های قانونی را به شیوه ای صحیح اجرا کند.

وکیل جرایم سیاسی باید علاوه بر داشتن دانش حقوقی به طور کامل بر قواعد و مسائل مختلف مربوط به فنون مذاکره مسلط باشد و بتواند با استفاده از این مهارت در دادگاه از موکل خود دفاع کند و از تضییع حقوق او جلوگیری کند. وکیل جرایم سیاسی می تواند با استناد بر مسائل حقوقی معتبر و تهیه مدارک کافی در جریان پرونده بهترین نتایج را بوجود آورد.

وکیل جرایم سیاسی و هزینه او

وکیل جرایم سیاسی در جریان پرونده های مختلفی فعالیت می کند و بهترین خدمات را ارائه میکند و هزینه هر یک از این خدمات به صورت معین ارائه می گردد. از آنجایی که جریان پرونده های سیاسی در سال های مختلف پیچیده بوده و هر ساله نیز پیچیدگی آن افزایش پیدا می کند باید بگوییم که حساسیت کاری وکیل جرایم سیاسی نیز بسیار زیاد است و نمیتوان آن را نادیده گرفت.

وکیل جرایم سیاسی در مقایسه با دیگر وکلای پایه یک دادگستری شرایط کاری بسیار حساس تری دارد و به همین دلیل نیز جریان بسیاری از پرونده ها را به صورت جدی پیگیری می کند تا آنها را به نتیجه ای مطلوب برساند. بنابراین کاملا طبیعی است که میزان دستمزد وکیل جرایم سیاسی نیز در حالت کلی بیشتر از دیگر وکلا باشد.

برای انکه در مورد هزینه وکیل جرایم سیاسی اطلاع پیدا کنید به شما پیشنهاد می دهیم که با گروه وکلای پارسا تماس بگیرید و تمامی اطلاعات لازم در مورد وکیل جرایم سیاسی را بدست آورید. از آنجایی که تعیین دستمزد وکیل جرایم سیاسی به موارد مختلفی همچون نوع پرونده، موضوع پرونده، میزان مهارت و تجربیات وکیل جرایم سیاسی و… بستگی دارد به شما پیشنهاد می دهیم که سوالات خود را در جلسه مشاوره حقوقی بیان کنید تا پاسخ آنها را بدست آورید.

وکیل جرایم سیاسی و قانون در مورد مجازات عبور دهندگان اشخاص غیر مجاز از مرزهای کشور

جالب است بدانید یکی از جرایم سیاسی که دارای مجازات بسیار شدیدی از جانب قانونگذار کشور ما استف عبور دادن افراد مختلف از مرزهای کشور های به صورت غیر مجاز است. وکیل جرایم سیاسی بر تمامی مفاد این قانون تسلط دارد و اطلاعات دقیقی در مورد آن دارد. به چند مورد از نکات قانونی اشاره می کنیم:

اده ۱- هر کس دیگری را بطور غیرمجاز از مرز عبور دهد و یا موجبات عبور غیرمجاز دیگران را تسهیل یا فراهم نماید، مجرم و بیکی از‌ کیفرهای ذیل محکوم خواهد شد:

در صورتی که عمل عبور دهنده مخل امنیت باشد چنانچه در حد محاربه و افساد فی‌ الارض نباشد به حبس از ۲ تا ۱۰ سال محکوم خواهد‌ شد.

چنانچه شخص عبور داده شده از افراد ممنوع‌ الخروج یا ممنوع‌ ورود یا قاچاقچی باشد مرتکب به ۲ تا ۸ سال حبس و جریمه نقدی محکوم خواهد شد.

چنانچه فرد عبور داده شده محکوم به کیفر یا متهم به جرمی باشد که رسیدگی آن در صلاحیت دادگاه کیفری ۱ باشد، مرتکب به مجازات ۲ تا ۴ سال حبس محکوم خواهد شد.

در صورتی که فرد عبور داده شده غیر بالغ باشد، مرتکب به حبس از ۳ تا ۵ سال محکوم خواهد شد. در صورتی که عمل مرتکب غیر از موارد فوق باشد، مرتکب به حبس از ۱ تا ۳ سال محکوم خواهد شد. ‌

در صورتیکه عبور دهنده از کارکنان دولت و مؤسسات وابسته به دولت باشد و با سوء استفاده از سمت خود مرتکب این عمل شده ‌باشد، علاوه بر مجازاتهای فوق به انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم میگردد.

علاوه بر مجازاتهای مقرر کلیه اموالی که از این طریق بدست آمده است طبق بند ۳ ماده ۵ قانون مجازات‌ های اسلامی و قانون نحوه ‌اجرای اصل ۴۹ قانون اساسی مصوب مجلس شورای اسلامی عمل خواهد شد. ‌

کسانی که به تبع اغنام و احشام با سوء نیت مرتکب عبور غیرمجاز از مرز شده باشند، به مجازات فوق محکوم میگردند و صاحب اغنام و ‌احشام که عبور از مرز با علم و اطلاع یا دستور او بوده، برای مدت پنج سال از سکونت در نوار مرزی محروم میشود.

توجه داشته باشید:

اشخاص ذیل به حبس تعزیری از ۱ تا ۳ سال و یا به جزای نقدی محکوم می شوند مگر اینکه جرم آنها ‌مشمول قوانینی گردد که مجازات سخت‌ تری معین کرده باشد:

هر کس گذرنامه یا جواز اقامت یا جواز عبور جعل کند و یا با علم به مجعول بودن از آنها استفاده کند و یا این قبیل اوراق مجعوله را برای دیگری ‌تحصیل نماید. در مورد چنین مواردی شما می توانید از وکیل جرایم سیاسی کمک بگیرید.

هر کس عامداً در نزد مامورین ذی‌دخل برای تحصیل تذکره و یا جواز اقامت و یا جواز عبور شهادت کذب داده و یا اظهارات خلاف واقع نماید و یا ‌موضوعاتی را که در تشخیص تابعیت موثر است، کتمان نماید و یا گذرنامه و یا جواز اقامت و یا جواز عبور و یا ورقه هویتی که به وسایل مزبور تحصیل شده است عامداً از آنها استفاده کند.

هر کس عامداً بدون داشتن اسناد و جواز لازم از مرز ایران عبور کند و همچنین هر کس که از راههای غیرمجاز و یا مرزهای ممنوعه عبور نماید.

هر کس برای اثبات هویت و یا تابعیت خود از اسناد و یا اوراق و یا ورقه هویت متعلق به دیگری استفاده کند و هر کس برای اثبات تابعیت و یا‌ هویت یک نفر خارجی اسناد و اوراق و یا ورقه هویت متعلق به خود یا غیر را به دیگری بدهد.

هر کس که برای فرار از اجرای تصمیم اخراج که درباره او اتخاذ شده است، مخفی شود و یا پس از اخراج شدن از ایران مجدداً بدون اجازه به خاک ‌ایران مراجعت کند.هر کس در یکی از اعمال مذکوره فوق شرکت یا معاونت کرده باشد.

The post وکیل جرایم سیاسی appeared first on گروه وکلای پارسا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *